Hej alle herinde
Jeg har netop oprettet en profil, da jeg nok har lidt på fornemmelsen at det jeg har oplevet de sidste par dage formentligt er graviditet!
Jeg håber i vil hjælpe mig og dele jeres erfaringer med mig da jeg faktisk er lidt bange og ikke ved spor om graviditet og tegnene på det.
Situationen er den at jeg de sidste par dage har haft det som om at min menstruation kan komme hvert sekund og har haft de mærkeligste smerter i min højre æggestok.smed ikke om man kan kalde set smerter, men jeg kan beskrive det som at det gør ondt fordi det føles som om æggestokken/æggelederen presser og det bliver ømt når det bliver ved...som om æggestokken "arbejder" flittigt....dette kombineret med alm menstruationsfølelse i underlivet. I går morges da jeg stod op fik jeg sådan nogle mini krampergodstog og lavede kaffe og måtte simpelthen bøje mig ind over køkkenbordet et par minutter...gjorde pænt ondi. Jeg søgte så igår på nettet flittigt for at se om jeg kunne finde lidt informationer omkring det her smerter som jeg selv opfatter som højre æggestok der gør ondt. Jeg kunne læse at det muligvis kunne være en cyste på æggestokken ellergraviditet.læste et debatindlæg hvor en pige skrev at der have været smerter ved den højre æggestok da hun blev gravid inden hun kunne teste og at hun havde oplevet det samtidigt med de alm murrens smerter hun også havde. Jeg tjekkede så min kalender, og kan huske hvornår jeg havde min første menstruationsdag sidst, og....ja jeg havde ubeskyttet samleje 12 dage efter første menstruationsdag når jeg kigger i min kalender og ved at jeg har cyklus på 24 dage normalt... Så det er nok ikke utænkeligt at det der sker nu, 5-7 dage efter samleje er ægget der sætter sig fast oglam formentligt forklare min krampe-agtige smerte ved kaffemaskinen og den knurrende/pressede smerte ved højre æggestok!!!
Jeg vil meget gerne høre jeres oplevelser/erfaringer mht den mærkelige smerte/pressende fornemmelse i den ene æggestok...
Og jeres udflåd efter befrugtning? (har aldrig studeret mit udflåd før, men her til morgen havde jeg udflåd jeg vil kalde gennemsigtigt klister og da jeg var på wc anden gang var der ligesom små hvide klumper, men ikkenoget der generer mig eller løber ud af mig!)
Håber i vil hjælpe mig dele erfaringer
Mvh kvinde 28 år, fast parforhold (dog uden baby er planlagt eller drøftet med kæresten:s)
Anmeld