Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Egentlig var jeg taget på arbejde, men nu ligger jeg altså hjemme i sengen og klager, jeg har så ondt i mit underliv lige nu, tror aldrig nogensinde jeg har haft så ondt før - og dertil kommer kvalmen, den er simpelthen utrolig! Jeg kan intet få ned og får jeg endelig noget ned så kommer det sku op igen
Det er virkelig ikke rart mere det her!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kriknu skriver: Egentlig var jeg taget på arbejde, men nu ligger jeg altså hjemme i sengen og klager, jeg har så ondt i mit underliv lige nu, tror aldrig nogensinde jeg har haft så ondt før - og dertil kommer kvalmen, den er simpelthen utrolig! Jeg kan intet få ned og får jeg endelig noget ned så kommer det sku op igen Det er virkelig ikke rart mere det her!
føler med dig !!!! håber snart du får det bedre !!!! har du talt med din læge ???
Jeg har det selv elendig, og har jeg haft non-stop i 9 dage nu kaster op konstant og har kvalme, men har ikke direkte ondt i maven, den kan godt være lidt øm eller give nogle jag, men det har jeg fået at vide er ligamenterne ( hvis man kan sige sådan) der giver sig ...
Og med hensyn til kvalme og opkastning siger min læge at det er gode tegn for det betyder at ens graviditetshormon er højt og at det hele går godt
føler med dig !!!! håber snart du får det bedre !!!! har du talt med din læge ??? Jeg har det selv elendig, og har jeg haft non-stop i 9 dage nu kaster op konstant og har kvalme, men har ikke direkte ondt i maven, den kan godt være lidt øm eller give nogle jag, men det har jeg fået at vide er ligamenterne ( hvis man kan sige sådan) der giver sig ... Og med hensyn til kvalme og opkastning siger min læge at det er gode tegn for det betyder at ens graviditetshormon er højt og at det hele går godt
Nej, kan ikke komme igennem til ham
kriknu skriver: Nej, kan ikke komme igennem til ham
Øv sådan er det altid når man skal bruge dem
Akmese skriver: Øv sådan er det altid når man skal bruge dem
vores læge plejer nu at være rimelig nem at komme igennem til, bare ikke på onsdage, jeg ved ikke om folk bare er mere syge onsdag end andre dage eller om de alle sammen ringer onsdag for at bestille tid til torsdag hvor han har længe åben
kriknu skriver: vores læge plejer nu at være rimelig nem at komme igennem til, bare ikke på onsdage, jeg ved ikke om folk bare er mere syge onsdag end andre dage eller om de alle sammen ringer onsdag for at bestille tid til torsdag hvor han har længe åben
Okay jeg håber du fanger ham senere !!
Hvor langt er du henne?
Camilla30 skriver: Hvor langt er du henne?
4+6
Akmese skriver: Okay jeg håber du fanger ham senere !!
Tror ikke det bliver nødvendigt, smerterne er overståede men kvalmen .. den er her endnu
Hvis du bliver ved med at døje meget med kvalme så prøv seabands.. Det er sådan nogle armbånd med en kugler der trykker på håndledet så kvalmen forsvinder.. De kan købes i matas og på apoteket
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128