Kinesisk kalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

bubba

Tulle83 skriver:

Har lige været inde og tjekke efter jeg så dit oplæg, og efter den kalender jeg kiggede på, skal vi have en lille pige

Der er to forskellige.. Eller flere måske.. har tjekket og 2 siger en pige og 2 andre siger en dreng.. Så må vidst vente til MD D. 30/11.. Suk.. Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Mokka

Kinesiske kalender siger vi skal have en pige og min mavefornemmelse siger også det er en pige :-) Meeen min erfaringer siger mig, at det må blive en dreng, fordi de tre foregående gange har min mavefornemmelse og den kinesiske kalender også været enige om kønnet, men holdt ikke stik

Anmeld

25. oktober 2012

Tulle83

bubba skriver:

Der er to forskellige.. Eller flere måske.. har tjekket og 2 siger en pige og 2 andre siger en dreng.. Så må vidst vente til MD D. 30/11.. Suk.. Hehe

Ja, det er nok ikke helt til at regne med, jeg går også og venter spændt til D. 21/11. Synes der er læææææænge til!!

Anmeld

25. oktober 2012

M (:

bubba skriver:

Jeg har lige været inde og tjekke den kinesiske kalender. I følge den skal jeg have en dreng.. Uuh, det bliver spændende :-p nogen, der har  tjekket deres.?

I følge kalenderen venter vi os en lille pige.. 

Anmeld

25. oktober 2012

Frøken J.

bubba skriver:

Jeg har lige været inde og tjekke den kinesiske kalender. I følge den skal jeg have en dreng.. Uuh, det bliver spændende :-p nogen, der har  tjekket deres.?

Ja, jeg skal have en pige, men det skal jeg så ikke

Anmeld

26. oktober 2012

FF

Bubba: jeg har prøvet mange forskellige og alle siger det samme :I , faktist alle jeg kunne finde :I:I  

Anmeld

27. oktober 2012

bubba

Fwf skriver:

Bubba: jeg har prøvet mange forskellige og alle siger det samme :I , faktist alle jeg kunne finde :I:I  

Øv, hvor er du heldig. Hvis du ser under min: 23 år - juli, så er der 2 forskellige svar

Anmeld

29. oktober 2012

Tanja Hedelund Jensen

Min siger en pige - håber at den har ret,men ellers tager vi en dejlig dreng mere.

Håber at vi får svarret d.23/11

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.