Kinesisk kalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.603 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

bubba

Jeg har lige været inde og tjekke den kinesiske kalender. I følge den skal jeg have en dreng.. Uuh, det bliver spændende :-p nogen, der har  tjekket deres.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

tarkoflen

bubba skriver:

Jeg har lige været inde og tjekke den kinesiske kalender. I følge den skal jeg have en dreng.. Uuh, det bliver spændende :-p nogen, der har  tjekket deres.?

Jeg har, den siger pige

Har tjekket to, og hvis jeg var blevet gravid i september, så sagde den ene pige og den anden dreng, så jeg ved ikke hvor meget man kan regne med den

Anmeld

24. oktober 2012

bubba

tarkoflen skriver:

Jeg har, den siger pige

Har tjekket to, og hvis jeg var blevet gravid i september, så sagde den ene pige og den anden dreng, så jeg ved ikke hvor meget man kan regne med den

Fandt også en anden bagefter, som også sagde pige. Så er der jo ikke meget fidus i det ;-)

Anmeld

24. oktober 2012

bubba

tarkoflen skriver:

Jeg har, den siger pige

Fandt også en anden bagefter, som også sagde pige. Så er der jo ikke meget fidus i det ;-)

Anmeld

24. oktober 2012

tarkoflen

bubba skriver:

Næææ men en af dem har jo ret

Anmeld

24. oktober 2012

katti24

jeg har tjekket den, og her siger den dreng, dog har jeg en meget stærk mavefornemmelse der siger pige, så det blir spændende d 1/11 hvor jeg skal til kønsscanning

Anmeld

24. oktober 2012

th

bubba skriver:

den sagde dreng sidst jeg var gravid og fik en dreng.

nu siger den dreng og tror selv det er en dreng skal scannes den 6 november...

Anmeld

24. oktober 2012

FF

Ja det har jeg , den siger en dreng  

Anmeld

24. oktober 2012

bubba

Fwf skriver:

Ja det har jeg , den siger en dreng  

Hvilken en af dem har du tjekket.. For har fået to forskellige svar afhængig af hvilken en jeg har kigget på

Anmeld

24. oktober 2012

Tulle83

bubba skriver:

Har lige været inde og tjekke efter jeg så dit oplæg, og efter den kalender jeg kiggede på, skal vi have en lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.