Sofie klarede boel mv. til ug

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. marts 2008

Helle30

Så har vores sp været her for sidste gang. Det var rigtig hyggeligt og hun tog sig god tid (1,5 time blev hun sgi). Sofie klarede boel prøven, og de andre ting sp'en kigger efter, rigtig fint. Desuden charmede hun derudaf og var i rigtig godt humør. - Behøver jeg sige, at jeg altså også havde timet måltider og middagslur, så Sofie ikke havde nogen grund til at være i dårligt humør? Det kan jo gøre en mor rigtig stolt, så ville lige dele den gode oplevelse med jer herinde. Sofie vejer nu 9250g, måler 74 cm og har et hvedomfang på 44 cm. Hilsen Helle, som lige har puttet en lille pige, der var træt ovenpå al den ståhej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

ka li ja

jamen sikke fint.
vi havde besøg og test i går det gik også super. specielt når man tænker på at drengen havde hovedet fyldt med snot. men han kunne sagtens hører.
her er han 76 cm(77 for en månede siden lol) og vejer 9.4kg hovede 45cm
så de er da nærmest lige store vores bebser.:D

Anmeld

13. marts 2008

Ny mor

Hvor dejligt Helle, at hun er som hun skal være :D Min sp skulle have været her i onsdags, men aflyste og kommer først på mandag....Hun laver ikke de Boeltests, men det er ok for mig - jeg er ret ligeglad - jeg stoler på at hun (og ikke mindst mig, ha, ha) kan se hvis der er noget helt galt :))
Marius var 74 sidst (laaang tid siden) så det bliver spændende hvor lang han er blevet ;)
knus Birgitte

Anmeld

13. marts 2008

Rasmine

Dejligt med Boel prøven MEN, hvorfor skal Rasmus ikke ha' sådan én? Da han var helt bitte lille, var vi hos JM, som også testede hans hørelse? (Skal lige siges vi kun har haft SP 2 gange. Som 2. gangs fødende, her i Viborg, får man kun tilbuddet 3 gange)

Anmeld

13. marts 2008

birgittemarie

Nova Maria havde også besøg af SP'en i går og hun blev her sørme også 1,5 time (?) Men det var mægtig hyggeligt og NM klarede også Boel prøven flot og fik at vide, at hun var en fiiiin pige (L) Hun var også i usædvanligt godt humør, for hun har ellers haft en lang periode med en vis fjendtlighed over for fremmede. Tror, det var fordi SP lignede Mormor :) Jeg fik forøvrigt også at vide, at vi godt måtte begynde at opdrage på hende, at hun altså godt kunne forstå et nej, så nu er der kommet andre boller på puslebordet og til min store undren har hun taget det rigtig pænt og ligger stort set stille på sin ryg, når hun bliver skiftet nu. Tænk, der ikke skal mere til end lidt beslutsom sikkerhed fra forældrende side... Men sådan var det jo også, da vi havde forberedt os i flere uger på at tage kampen om sengetid med hende og hun så pænt faldt i søvn med det samme den første aften, vi armeret til tænderne lagde hende kl. 20... Hun er nu 71 cm. og vejer 8400 g. Kh Birgitte, der ønsker tillykke med de andre gode SP-visits (H)

Anmeld

13. marts 2008

Sille

Skønt.. det er rart når de klarer sig godt de små...

Anmeld

13. marts 2008

Sille

[citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f] Nova Maria havde også besøg af SP'en i går og hun blev her sørme også 1,5 time (?) Men det var mægtig hyggeligt og NM klarede også Boel prøven flot og fik at vide, at hun var en fiiiin pige (L) Hun var også i usædvanligt godt humør, for hun har ellers haft en lang periode med en vis fjendtlighed over for fremmede. Tror, det var fordi SP lignede Mormor :) Jeg fik forøvrigt også at vide, at vi godt måtte begynde at opdrage på hende, at hun altså godt kunne forstå et nej, så nu er der kommet andre boller på puslebordet og til min store undren har hun taget det rigtig pænt og ligger stort set stille på sin ryg, når hun bliver skiftet nu. Tænk, der ikke skal mere til end lidt beslutsom sikkerhed fra forældrende side... Men sådan var det jo også, da vi havde forberedt os i flere uger på at tage kampen om sengetid med hende og hun så pænt faldt i søvn med det samme den første aften, vi armeret til tænderne lagde hende kl. 20... Hun er nu 71 cm. og vejer 8400 g. Kh Birgitte, der ønsker tillykke med de andre gode SP-visits (H)[/citat] ej hvor sjovt... min sp sagde at hun i hvert fald ikke kunne forstå et nej...

Anmeld

13. marts 2008

Tikki

Her gik det også godt med BOEL-testen. Iza vejer nu 9,5 kg (har tabt sig 500 g :(...men okay, hun har noget at stå imod med og har lige været syg) og er 76 cm. Hovedomkreds er 47 cm (hi hi vist et lidt stort hoved, kan jeg se :D)

Nogle steder laver de ikke der er BOEL-test, fordi de der mener, man sagtens kan se om barnet er med på syn og hørelse, ved at se på dem....det sagde min sundhedsplejerske, som selv mente den var unødvendig, men lavede den fordi hun skulle ;)

Anmeld

13. marts 2008

Susan1978

Hej Helle

det var da dejligt at Inger gav sig god tid..

Jeg glæder mig også til hun kommer her på onsdag. Så må vi se hvordan Emil tager sig ud.

Jeg har sagt hun skal komme kl 11, så der håber jeg også Emil han er i hopla.. ;)

Dejligt at Sofie er så fiin men det var jeg jo slet ikke i tvivl om..

Glæder mig til vi snart skal ses igen.

Susan som er alene med ungerne igen.. fra torsdag til søndag.. pyhaaa

Anmeld

13. marts 2008

birgittemarie

[citat]ej hvor sjovt... min sp sagde at hun i hvert fald ikke kunne forstå et nej...[/citat] Det er mærkeligt med de SP'er... Man skulle tro, at de stort set bare opererer ud fra deres helt personlige mening. Det er selvfølgelig fint nok, men det kunne da bare være rart at vide det så, for så var man da fri for at tage det, de siger, som ren orakelvisdom... Kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.