Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
VNB skriver: hvor er det bare en rigtig fin baby-mave du har fået dig!
hvor er det bare en rigtig fin baby-mave du har fået dig!
taaaak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss BananaHammock skriver: Dejlig mave! og fedt at folk bare blev glade over jeres nyhed!
Dejlig mave! og fedt at folk bare blev glade over jeres nyhed!
tak
ja det var rigtig dejligt
FrkZier skriver: så ramte jeg 13+0 med en spræl levende blop i maven - som jo faktisk ikke er så meget 'blop' mere, men rent faktisk ved at være ret stor nu har vi sprængt bomben overfor forældre, og tætte venner, resten finder jo ud af det efterhånden som vi ser den hen ad vejen - men vi har sagt til dem vi har sagt det til at det ikke er en hemmelighed så de skal ikke få dårlig samvittighed hvis de 'taler over sig' og jeg skal lige sige at de blev meget glade - nogen veninder lidt i chok, men ellers glade her kommer min mave så onsdag morgen d. 24-10-2012 13+0 jeg har på nuværende tidspunkt taget ca 700 g. på
så ramte jeg 13+0 med en spræl levende blop i maven - som jo faktisk ikke er så meget 'blop' mere, men rent faktisk ved at være ret stor
nu har vi sprængt bomben overfor forældre, og tætte venner, resten finder jo ud af det efterhånden som vi ser den hen ad vejen - men vi har sagt til dem vi har sagt det til at det ikke er en hemmelighed så de skal ikke få dårlig samvittighed hvis de 'taler over sig'
og jeg skal lige sige at de blev meget glade - nogen veninder lidt i chok, men ellers glade
her kommer min mave så onsdag morgen d. 24-10-2012 13+0
jeg har på nuværende tidspunkt taget ca 700 g. på
fin mave!
mulle85 skriver: fin mave!
taaak
Fiiin mavse
Fin mave
Ohhh hvor ser du morgenfrisk ud...
Miss Church skriver: Fiiin mavse
tak søde
BabyWish2012 <3 skriver: Fin mave Ohhh hvor ser du morgenfrisk ud...
hahaha jeg ER indbegrebet af morgenfrisk :p
var seriøst kun LIGE vågnet og hoppet i tøjet
FrkZier skriver: taaak hahaha jeg ER indbegrebet af morgenfrisk :p var seriøst kun LIGE vågnet og hoppet i tøjet
Hehehehe.. Jeg tror jeg har set værre herinde efterhånden
Men lille sød baby hule er den da!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128