Yes 13+0!! - min mave..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.470 visninger
27 svar
1 synes godt om
24. oktober 2012

FrkZier

så ramte jeg 13+0 med en spræl levende blop i maven - som jo faktisk ikke er så meget 'blop' mere, men rent faktisk ved at være ret stor

nu har vi sprængt bomben overfor forældre, og tætte venner, resten finder jo ud af det efterhånden som vi ser den hen ad vejen - men vi har sagt til dem vi har sagt det til at det ikke er en hemmelighed så de skal ikke få dårlig samvittighed hvis de 'taler over sig'

og jeg skal lige sige at de blev meget glade - nogen veninder lidt i chok, men ellers glade

her kommer min mave så onsdag morgen d. 24-10-2012 13+0

jeg har på nuværende tidspunkt taget ca 700 g. på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

B&J

ej hvor har du bare en fin lille strut mave den lille hygger sig rigtigt der inde hvor er det dejligt...

Anmeld

24. oktober 2012

FrkZier

B&J skriver:

ej hvor har du bare en fin lille strut mave den lille hygger sig rigtigt der inde hvor er det dejligt...

jeg synes den er meget spids, i forhold til rund?

det bare så dejligt at vide at h*n har det godt derinde

Anmeld

24. oktober 2012

B&J

FrkZier skriver:

jeg synes den er meget spids, i forhold til rund?

det bare så dejligt at vide at h*n har det godt derinde

jaa det er den nemlig men det ændre sig nok maver kan have mange former hihihihih

og ja det er det vigtigste at dne lille har det godt

Anmeld

24. oktober 2012

FrkZier

B&J skriver:

jaa det er den nemlig men det ændre sig nok maver kan have mange former hihihihih

og ja det er det vigtigste at dne lille har det godt

ja det rigtigt hehe

om maven så var firkantet havde det været fint så længe bebsen inde i maven har det godt

Anmeld

24. oktober 2012

B&J

FrkZier skriver:

ja det rigtigt hehe

om maven så var firkantet havde det været fint så længe bebsen inde i maven har det godt

hihihihihi jaaa selv om jeg nu gerne vil se den firkantet

Anmeld

24. oktober 2012

FrkZier

B&J skriver:

hihihihihi jaaa selv om jeg nu gerne vil se den firkantet

haha vil jeg også gerne se

Anmeld

24. oktober 2012

christina92

FrkZier skriver:

så ramte jeg 13+0 med en spræl levende blop i maven - som jo faktisk ikke er så meget 'blop' mere, men rent faktisk ved at være ret stor

nu har vi sprængt bomben overfor forældre, og tætte venner, resten finder jo ud af det efterhånden som vi ser den hen ad vejen - men vi har sagt til dem vi har sagt det til at det ikke er en hemmelighed så de skal ikke få dårlig samvittighed hvis de 'taler over sig'

og jeg skal lige sige at de blev meget glade - nogen veninder lidt i chok, men ellers glade

Anmeld

24. oktober 2012

FrkZier

christina92 skriver:

Anmeld

24. oktober 2012

VNB

FrkZier skriver:

hvor er det bare en rigtig fin baby-mave du har fået dig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.