sidder her og stor tudder...
i starten af september sidste år hentede vi en hund på et af dyrenesbeskyttelses internater... vi fik afvide at hun var en glad og trofast hun der ikke var blevet mishandlet men heller ikke havde været ude at gå i snor... vi fandt så ud af at hun havde været mishandlet og at hun var lidt nervøs og sky...
og to uger efter vi havde hentet hende fødte hun 8 hvalpe som lidt af et chok for os... da vi ikke viste hun var gravid... efter hvalpene var ude af huset igen blev hun mere og mere underlig... hun blev bange for alt og alle!
i febuar startede hun på angst dæmpende medicin... og blev meget bedre... men kunne stadig ikke være alene hjemme... da elna kom til verden var tylle meget sød og beskyttende...
men de sidste 3 uger er det gået helt galt... hun har været ved at træde på elna da hun lå på lege tæppet og ligge sig på hende i sofaen... der ud over er hun bebynt at knurre meget mere af andre mennesker inc. vores sundhedsplejeske
hun lystre ikke og stikker af... og i dag bed hun en lille hund i nakken....
vi har kæmpet med hende i over 1 år... ofred Mange penge på angst dæmpende medicin, og træner samt adfærds teapeut... men vi kan ikke mere og tør ikke mere... og det er ikke et værdigt hundeliv mere!
så min ma d er i dag kørt afsted til dyrlægen, da det altid har været ham der har været den bedste i verden... og imens sidder jeg her og tudder... selvom jeg inderst inde ved vi gør det rigtige
Anmeld