Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillos skriver: tak for jeres oprettede tråde. den 22 okt kl 06 02 fik jeg en skøn pige på 3608 gr og 53 cm. en perfekt fødsel på 12 timer indtil hun kom ud.. hun havde navlesnoren om halsen og havde slugt fosrervand hun var meget blå men skrige det ku hun . hun blev taget fra mig og kørt til børneafd. jeg fødte min modrrkage men min livmor ville ikke trække sig sammen og det fossede ud med 2,5 ltr blod så afsted med mog på operaionsbordet. så først min pige igår kl 21..da kom hun ned til mig.. og blev lagt til bryst. en ting er sikkert hurra fpr bloddonorer det er nok grunden til jeg er i live idag og kan nyde min lille pige. vi er stadigvæk indlagt skriver tilbage når jeg kpmmer hjem til compteren
tak for jeres oprettede tråde. den 22 okt kl 06 02 fik jeg en skøn pige på 3608 gr og 53 cm. en perfekt fødsel på 12 timer indtil hun kom ud.. hun havde navlesnoren om halsen og havde slugt fosrervand hun var meget blå men skrige det ku hun . hun blev taget fra mig og kørt til børneafd. jeg fødte min modrrkage men min livmor ville ikke trække sig sammen og det fossede ud med 2,5 ltr blod så afsted med mog på operaionsbordet. så først min pige igår kl 21..da kom hun ned til mig.. og blev lagt til bryst. en ting er sikkert hurra fpr bloddonorer det er nok grunden til jeg er i live idag og kan nyde min lille pige. vi er stadigvæk indlagt skriver tilbage når jeg kpmmer hjem til compteren
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puha hvor skræmmende, men godt du klarede det... og stort tillykke med din lille pige Glæder mig til at se billeder
Stort tillykke med prinsessen!!
Stort tillykke med prinsessen
Sikke en omgang og godt der findes bloddonorer - det er en af grundende til, at jeg selv er det.
Chili skriver: Tillykke med hende
Tillykke med hende
stort tillykke
Stoooort tillykke med den lille pige - så kom hun endelig!
Pyh, det lyder som en hård fødsel og et hårdt efterfødselsforløb.. Skønt, at hun var ventetiden (og alle anstrengelserne) værd!
Ihhh Stort Tillykke med hende Håber virkelig du har det okay, godt klaret med sådan en omgang Hilsen Camilla.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128