så kom hun endelig !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.097 visninger
46 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Camillos

tak for jeres oprettede tråde. den 22 okt kl 06 02 fik jeg en skøn pige på 3608 gr og 53 cm. en perfekt  fødsel på 12 timer  indtil hun kom ud.. hun havde navlesnoren om halsen og havde slugt fosrervand  hun var meget blå men skrige det ku hun . hun blev taget fra mig og kørt til børneafd.  jeg fødte min modrrkage men min livmor ville ikke trække sig sammen og det fossede ud med 2,5 ltr blod så afsted med mog på operaionsbordet. så først min pige igår kl 21..da kom hun ned til mig.. og blev lagt til bryst. en ting er sikkert hurra fpr bloddonorer  det er nok grunden til jeg er i live idag og kan nyde min lille pige. vi er stadigvæk indlagt skriver tilbage når jeg kpmmer hjem til compteren 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

LouiseRH

tillykke med prinsessen

og sikke da en omgang, godt du klarede den

Anmeld

23. oktober 2012

Kamilla-m

Stort tillykke med den længe ventet lille pige

Anmeld

23. oktober 2012

Krussedulle

Camillos skriver:

tak for jeres oprettede tråde. den 22 okt kl 06 02 fik jeg en skøn pige på 3608 gr og 53 cm. en perfekt  fødsel på 12 timer  indtil hun kom ud.. hun havde navlesnoren om halsen og havde slugt fosrervand  hun var meget blå men skrige det ku hun . hun blev taget fra mig og kørt til børneafd.  jeg fødte min modrrkage men min livmor ville ikke trække sig sammen og det fossede ud med 2,5 ltr blod så afsted med mog på operaionsbordet. så først min pige igår kl 21..da kom hun ned til mig.. og blev lagt til bryst. en ting er sikkert hurra fpr bloddonorer  det er nok grunden til jeg er i live idag og kan nyde min lille pige. vi er stadigvæk indlagt skriver tilbage når jeg kpmmer hjem til compteren 

Sikke en dramatisk slutning..

Men stort tillykke med din lille pige

Anmeld

23. oktober 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

Tillykke med din lille prinsesse  hold da op et forløb, men godt du er ovenpå igen

Anmeld

23. oktober 2012

jeanne-skat

tillykke med hende

Anmeld

23. oktober 2012

Satans

Ihh, sikke en tur  Men stort tillykke med prinsessen

Anmeld

23. oktober 2012

M&N

Yaaaay JEG VIDSTE DET!!

Stort tillykke med din lille prinsesse, glæder mig sådan til at se billeder af hende.

Sikke noget af en slutning, heldigvis for bloddonore da, dejligt I begge har det godt 

Anmeld

23. oktober 2012

Miss Kat

Puha ja sikke en omgang! Donorere er livreddere, bogstaveligt talt! 

Stort tillykke!! 

Anmeld

23. oktober 2012

tarkoflen

Camillos skriver:

Tillykke med den perfekte lille pige

Men sikke da en omgang! Godt du er ok igen, og jeres datter også er!

Kan l nyde det rigtig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.