Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
UnderCover35 skriver: Tusind tusind tak alle sammen Nu vil jeg ud for at skråle til verden at VI SKAL HA ET BARN
Tusind tusind tak alle sammen
Nu vil jeg ud for at skråle til verden at VI SKAL HA ET BARN
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det fantastisk med et positivt resultat Tillykke med jeres kommende SUNDE OG RASKE dreng
UnderCover35 skriver: Så kom brevet fra sygehuset endeligt og de foreløbige undersøgelser er helt normale Og så venter vi en lille dreng Faktisk er posten slet ikke kommet hos os endnu men jeg så ham for en times tid siden ovre på den anden side af vejen, og måtte bare høre ham ad om der var kommet brev til os og det var der Jeg er simpelthen SÅ lettet og glad Tusind tak til jer alle der har krydset alt for os
Så kom brevet fra sygehuset endeligt og de foreløbige undersøgelser er helt normale
Og så venter vi en lille dreng
Faktisk er posten slet ikke kommet hos os endnu men jeg så ham for en times tid siden ovre på den anden side af vejen, og måtte bare høre ham ad om der var kommet brev til os og det var der
Jeg er simpelthen SÅ lettet og glad
Tusind tak til jer alle der har krydset alt for os
STORT tillykke!
HURAAAAA!!!! Næsten en uge siden NF og NU kan du ånde lettet op!
Hvor er det bare en dejlig nyhed!
NYD det!
I er fantastiske alle sammen
Vi har lige offentligtgjort det på fb til de, der ikke vidste noget og hold nu op, det bliver virkeligt nu
Nu ved alle at vi faktisk skal ha' os en skøn lille baby
Weeee....kæmpe stort tillykke
KærligstSussie
Dejligt og tillykke
Stort tillykke med de gode nyheder og den bette dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128