Lægger allerede?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Chili-mor

jeg nærmer mig med hastige skridt uge 23, dvs imorgen

Jeg sad sammen med min tre årige, og spillede wii da jeg pludselig kan mærke min bluse er våd, hvorefter jeg kan se at jeg er utæt og råmælk er begyndt at komme ud..

hmm. det oplevede jeg ikke da jeg var 1. gangs gravid, så tænker lidt?? skal man gøre noget ved det? eller bare se at få købt amme indlæg selvom jeg sys det virker lidt tidligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Mussen2

Jeg har hørt om andre der også oplevede det anden gang. Du må ud og have købt nogle amme indlæg

Anmeld

23. oktober 2012

Miss Church

Chili-mor skriver:

jeg nærmer mig med hastige skridt uge 23, dvs imorgen

Jeg sad sammen med min tre årige, og spillede wii da jeg pludselig kan mærke min bluse er våd, hvorefter jeg kan se at jeg er utæt og råmælk er begyndt at komme ud..

hmm. det oplevede jeg ikke da jeg var 1. gangs gravid, så tænker lidt?? skal man gøre noget ved det? eller bare se at få købt amme indlæg selvom jeg sys det virker lidt tidligt..

Jeg begyndt at få råmælk i sidste uge, 17+. Mega træls. Men der er ikke noget at gøre ved det. Jeg har købt ammeindlæg, for at undgå pletter på tøjet  

Det kan gå i sig selv igen, så det håber jeg at det gør hos mig  

Anmeld

23. oktober 2012

Tullepoder

Det prøvede jeg ved begge mine graviditeter. Men det gik i sig selv igen. :-)

Anmeld

23. oktober 2012

Chili-mor

okay.. så håber jeg da det går i sig selv.. men nu ud og købe ammeindlæg alligevel, for det er da træls at lægge

hellere være på den sikre side at ha dem hvis det nu blir værre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.