Det styrter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej alle!

I går da jeg havde sex med min kæreste, fik vi os begge en stor forskrækkelse. Vi startede som altid hvor jeg sidder ovenpå ham. Da vi skulle skifte stilling (undskyld detaljerne), opdagede vi begge, at hans pik rent ud sagt svømmede i hvidt udflåd. Der var nærmest en hel sø ved hans testikler!

Vi blev bare vildt forskrækkede, for hvad kan det lige være for?

Jeg tænker på graviditet, da jeg i forvejen har haft kvalme de sidste 2 uger, og fået større bryster. Sidst jeg havde min mens, var der slet ikke særlig meget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

JS<3

Det kan sagtens være graviditet, jeg havde ihvetfald en hel del af det

Anmeld

23. oktober 2012

MorDk

Samme her... jeg følte nogle gange jeg tissede når vi havde sex, men det var bare øget udflåd som var helt hvidt!

Anmeld

23. oktober 2012

Aagaard

Anonym skriver:

Hej alle!

I går da jeg havde sex med min kæreste, fik vi os begge en stor forskrækkelse. Vi startede som altid hvor jeg sidder ovenpå ham. Da vi skulle skifte stilling (undskyld detaljerne), opdagede vi begge, at hans pik rent ud sagt svømmede i hvidt udflåd. Der var nærmest en hel sø ved hans testikler!

Vi blev bare vildt forskrækkede, for hvad kan det lige være for?

Jeg tænker på graviditet, da jeg i forvejen har haft kvalme de sidste 2 uger, og fået større bryster. Sidst jeg havde min mens, var der slet ikke særlig meget!

Jeg syntes det lyder som om du skal ned efter en graviditets test og så tage den imorgen tidlig!

Det kan bare være din krop der skaber sig og det kan være en graviditet - så hvis jeg var dig ville jeg se at få vished.

Held og lykke

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Aagaard skriver:

Jeg syntes det lyder som om du skal ned efter en graviditets test og så tage den imorgen tidlig!

Det kan bare være din krop der skaber sig og det kan være en graviditet - så hvis jeg var dig ville jeg se at få vished.

Held og lykke

Tusind tak!
Ja jeg må nok hellere få det gjort, for jeg kan da slet ikke tænke på andet nu!

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Samme her... jeg følte nogle gange jeg tissede når vi havde sex, men det var bare øget udflåd som var helt hvidt!

Wauw! Sådan havde jeg det også i går. Det løb næsten ned af mit ben, da jeg bare tog trusserne af!!

Har aldrig oplevet det før.. Ellers må min kæreste da bare have tændt mig sygt meget i går..  Synes bare han gjorde det han plejede

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

JS<3 skriver:

Det kan sagtens være graviditet, jeg havde ihvetfald en hel del af det

Hvor tidligt opdagede du det så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.