Polypperne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Anonym trådstarter

https://www.baby.dk/debat/192501pi1/barnets-soevn/3-aar-og-stadig-et-helvede---.aspx

Jeg har før skrevet om min tre årige der er et helvede om natten - vi tog til ørelægen (igen igen igen) for at få tjekket dræn, de sad fint, men han har meget dårlig ånde og øærelæge sagde at han skulle have fjernet polypper, så tænker jeg, kan de være grundet til at han vågner SÅ frygtelig mange gange om natten?

Han snoker meget og savler meget på hovedpuden og vågner 10+ HVER nat, kan det have noget med polypperne at gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Mother-love

ved ikke om det er derfor han vågner.. men de bliver fjernet af en årsag. og ja de er med til at gøre at han snorker. plus hvis han snakker så lyder det som om han snakker igennem næsen... jeg har fået fjernet polypper 2 gange som barn.. senere fået rettet skillevæg i næsen og fjernet mandler.. min læge sagde en gang at det godt kunne at en sammenhæng i forhold til hinanden de tre ting.. med at snorke, betændelsestilstand, dårlig ånde osv...
så tænker at det klart har noget med polypperne at gøre at han sover dårligt,,,

Anmeld

22. oktober 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

ved ikke om det er derfor han vågner.. men de bliver fjernet af en årsag. og ja de er med til at gøre at han snorker. plus hvis han snakker så lyder det som om han snakker igennem næsen... jeg har fået fjernet polypper 2 gange som barn.. senere fået rettet skillevæg i næsen og fjernet mandler.. min læge sagde en gang at det godt kunne at en sammenhæng i forhold til hinanden de tre ting.. med at snorke, betændelsestilstand, dårlig ånde osv...
så tænker at det klart har noget med polypperne at gøre at han sover dårligt,,,

Åh, hvor jeg håber det er svaret på ALLE vores bønner, jeg er oppe min. 10 gange om natten med ham fordi han vågner uafbrudt, han skal heldigvis opereres allerede på Onsdag

Anmeld

23. oktober 2012

Mother-love

Anonym skriver:

Åh, hvor jeg håber det er svaret på ALLE vores bønner, jeg er oppe min. 10 gange om natten med ham fordi han vågner uafbrudt, han skal heldigvis opereres allerede på Onsdag

Krydser for at det er det der driller. Men det tror jeg når drænen er fin. Det er super hårdt når man skal op så mange gange. Men man er jo også rigtig ked af det når ens barn ikke får sin søvn. For det er jo også hårdt for de små stakler.

Anmeld

23. oktober 2012

Ryberg

Min søm sov også uroligt på et tidspunkt, og vågnede ofte om natten, han var heller ikke så vild med at spise, fordi han følte han ikke kunne få vejret - der fik jeg tjekket ham for polypper, og han havde nogen store nogen der skulle fjernes.

det hjalp på natte roderiet og spiseriet - vi har ingen problemer haft siden.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.