Rapunzeltårn....89 cm ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

Musen5

Anasmor skriver:

Så blev min datter 4 år, og hun knuselsker filmen "To på flugt"
Hun kan næsten alle replikkerne, og fik selvfølgelig lysene hår og Rapunzel kjole i fødselsdagsgave

Ville super gerne give hende den fineste kage til hendes store dag, så efter 22 timer (plus det løse) var den klar... en 89 cm høj og med alle de detaljer som jeg overhovedet kunne presse på kagen... Kan godt se nu at der kunne være flere, men tid og især energien stoppede galskaben, og min prinsesse blev alligevel SÅ lykkelig

Her er mit vilde projekt til den pige jeg elsker højere end livet...

HVor er du bare hardcore og fååååååårk hvor er den flot.

Håber din datter bliver glad for den (det tror jeg bestemt hun gør)

Alt respekt til dig og dine kageevner

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

HeidiØ

Okay, det er den vildeste kage jeg nogensinde har set. Den er jo SINDSSYGT flot!!

Anmeld

23. oktober 2012

Maja_4000

Nej hvor er du vild !

Anmeld

23. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

Anasmor skriver:

Hun kan næsten alle replikkerne, og fik selvfølgelig lysene hår og Rapunzel kjole i fødselsdagsgave

Ville super gerne give hende den fineste kage til hendes store dag, så efter 22 timer (plus det løse) var den klar... en 89 cm høj og med alle de detaljer som jeg overhovedet kunne presse på kagen... Kan godt se nu at der kunne være flere, men tid og især energien stoppede galskaben, og min prinsesse blev alligevel SÅ lykkelig

Jeg er målløs!! Kæft den er flot!!! Virkelig flot!!

Anmeld

23. oktober 2012

MorDk

Hold da k*ft hvor er det bare en flot kage  Waaauw!

Anmeld

23. oktober 2012

Phoenix

Hold da op, hvor er den flot lavet. Virkelig flotte detaljer. Og imponerende at tårnet kan holde en kage oppe  Du har da virkelig talent for det 

Anmeld

23. oktober 2012

helle85

Anasmor skriver:

hvor er det bare flot

Anmeld

23. oktober 2012

serinasmor

det var dog helt enormt ... den er fin og jeg kan godt forstå hun blev glad ...

22 timers arbejde ... vildt altså ... hvad har du brugt til at stive af med?

Anmeld

23. oktober 2012

Pige2009

Anasmor skriver:

OMG Vildt imponerende Godt den ikke skulle transporteres! Kan godt forstå du ikke havde tid til endnu en kage i weekenden Glæder mig til at spise kagen til Laura fredag aften Min far henter den jo ca. 16.30

Anmeld

23. oktober 2012

Mutti2

NØJ, hvor er den alt for fed  SUPER godt lavet  Ærgeligt at du bor så langt væk, ellers havde jeg med glæde betalt dig for at lave en til min datter  Hun ville knuse elske den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.