nogle som har fået lavet kønsscanninger ved BARNIVENTE!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

1990h

i slagelse??

og kan dele lidt erfaringer..var kønnet det i fik afvide..

læste lige gamle debatter på google.og det sker da alligevel at de tager fejl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Krussedulle

1990h skriver:

i slagelse??

Jeg fik en 3D scanning da jeg var 35 uger henne

Og kønnet passede da (selvfølgelig)

Har lagt mærke til at du har mange debatter omkring køn?! (det er der ikke noget galt i! )
tror ikke at du skal være så nervøs for om de har oplyst det rigtige (hvis du da er nervøs ) de vil ikke oplyse kønnet med mindre de kan sige det med næsten 100% sikkerhed

Anmeld

22. oktober 2012

1990h

Krussedulle skriver:

Jeg fik en 3D scanning da jeg var 35 uger henne

Og kønnet passede da (selvfølgelig)

Har lagt mærke til at du har mange debatter omkring køn?! (det er der ikke noget galt i! )
tror ikke at du skal være så nervøs for om de har oplyst det rigtige (hvis du da er nervøs ) de vil ikke oplyse kønnet med mindre de kan sige det med næsten 100% sikkerhed

hehe ja det har jeg faktisk det er fordi vi er såå spændte og faktisk først skulle derind 1november..16+0..men så ringede hun i dag at hun vidst havde en fødsel eller sådan om vi kunne rykke tiden..vi rejser på ferie den 7 november så vi aftalte på lørdag hvor jeg vil være 15+2..

hun sagde hun kunne se det ligeså godt lørdag som den 1.nov. bar den ligger rigtigt.

men så gik jeg ind og læste lidt og der er da nogle der oplever at få et køn afvide og et andet senere hen også bliver jeg sku lidt skræmt..

kunne bar godt forstille mig jeg kommer til at købe lidt tøj på lørdag..men jeg kan jo så lade priserne sidde på indtil efter md scanning hvis de har tid til at se kønnet der også...

vi er bare ved at gå ud af vores gode skind her hjemme..haha

Anmeld

22. oktober 2012

Krussedulle

1990h skriver:

hehe ja det har jeg faktisk det er fordi vi er såå spændte og faktisk først skulle derind 1november..16+0..men så ringede hun i dag at hun vidst havde en fødsel eller sådan om vi kunne rykke tiden..vi rejser på ferie den 7 november så vi aftalte på lørdag hvor jeg vil være 15+2..

hun sagde hun kunne se det ligeså godt lørdag som den 1.nov. bar den ligger rigtigt.

men så gik jeg ind og læste lidt og der er da nogle der oplever at få et køn afvide og et andet senere hen også bliver jeg sku lidt skræmt..

kunne bar godt forstille mig jeg kommer til at købe lidt tøj på lørdag..men jeg kan jo så lade priserne sidde på indtil efter md scanning hvis de har tid til at se kønnet der også...

vi er bare ved at gå ud af vores gode skind her hjemme..haha

Det kan jeg godt forstå

Har dog ikke været til kønsscanning så tidligt, så skal ikke kunne sige det!

Men jeg for at det er helt tydeligt hvilken lille spunk der svømmer rundt derinde

Anmeld

22. oktober 2012

1990h

Krussedulle skriver:

Det kan jeg godt forstå

Har dog ikke været til kønsscanning så tidligt, så skal ikke kunne sige det!

Men jeg for at det er helt tydeligt hvilken lille spunk der svømmer rundt derinde

jaa jeg håber også den er meget tydeligt..så man også selv kan se hvad det forestiller:p. især nu hvor det kun er 15+2..men læste faktisk at de gange der oftes er taget fejl er det ved md...men på den anden side så
skal de jo også meget helst konsentrere sig om misdannelser den dag

tænker hvis de er i tvivl, kan de så ikke snilt smide lidt 3d indover..så burde det vel kunne ses lettere?.

Anmeld

22. oktober 2012

Tøs85

Jeg har fået et par tryghedsscanninger der, hvor jeg også fik kønnet af vide og det blev bekræftet til MD, så det regner vi 100% med.. Men det er en dreng og det er vidst nemmere at se.. Tror Betina ville sige det hvis ikke hun er helt sikker på kønnet.. Tror du blir glad for scanningen.. Vi synes hun er rigtig sød og professionel..

Anmeld

22. oktober 2012

1990h

Tøs85 skriver:

Jeg har fået et par tryghedsscanninger der, hvor jeg også fik kønnet af vide og det blev bekræftet til MD, så det regner vi 100% med.. Men det er en dreng og det er vidst nemmere at se.. Tror Betina ville sige det hvis ikke hun er helt sikker på kønnet.. Tror du blir glad for scanningen.. Vi synes hun er rigtig sød og professionel..

taak

ja hun lød meget meget sød i telefonen og harr jo meget erfaring..nej du har nok ret i at hun ikke siger noget hun ikke er sikker i..vi ser frem til lørdag

Anmeld

22. oktober 2012

Nea85

1990h skriver:

i slagelse??

Jeg kender ikke det pågældende sted du nævner, men mon ikke klinikken giver en vis garanti forstået på den måde, at hvis han/hun ikke kan se kønnet den pågældende dag, at man så bare kan få en ny tid uden beregning? Sådan har jeg i hvert fald hørt om andre steder

Anmeld

22. oktober 2012

Benjamins'mor

Alle scannings klinikker kan tage fejl.

Anmeld

23. oktober 2012

1990h

Nea85 skriver:

Jeg kender ikke det pågældende sted du nævner, men mon ikke klinikken giver en vis garanti forstået på den måde, at hvis han/hun ikke kan se kønnet den pågældende dag, at man så bare kan få en ny tid uden beregning? Sådan har jeg i hvert fald hørt om andre steder

heejsa

jo det gør hun..så får vi en anden tid, hvis ikke den ligger helt som den skal så hun kan være sikekr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.