Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Milla-Victoria's mor skriver:Hejsa Jeg læser lige med her da jeg står i samme situation , vil gerne høre hvad andre mener!!Men jeg synes da personligt at man skal vente indtil man ved om det er mere holdbart end 1 mdr eller 2. Jeg kunne ikke selv finde på det, og slet ikke når mit barn ikke er fortrolig med ham endnu!! Ham jeg ser har jeg så også kun "datet" i 3 uger, men han har ikke mødt den lille endnu. Vi skal begge til dyre-skue i morgen, hvor vi hilser på hinanden. Men kun som venner. Og der ser han hende for første gang.... så jeg er lidt spændt på om hun sætter i skrig eller hvad hun gør Min datter er kun 16 mdr, hun skal ikke tro at hendes mor bare tager hvem som helst med hjem!! Derfor vil jeg være helt sikker på forholdet inden hun rigtigt møder hamMen som sagt det er bare min mening...Held og lykke med det Knus Pernille
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana... skriver:Ihh Pernille hvor er det dejligt for dig... Ja for jer begger det er jo bare skønt at være forelsket og date osv...Jeg synes du skal gøre som det der føles rigtig for dig. ved ikke hvad jeg ellers skal sige Held og lykke med kærligheden til jer begge 2.
Tak søde Diana..... Men det er desværre ved at gå galt igen
Det er super skønt at være forelsket, men ikke når den anden part ikke rigtigt kan finde ud af at gengælde det, selv om han gerne vil Men tak for det Håber det går bedre for dig MillaMor Knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128