Hejsa.
Jeg mødte min kæreste for første gangi slutningen af August sidste år. En lørdag første date var vi alene.
Vi måtte se hinanden igen. Han bor i Esbjerg og jeg i viborg. han har en søn han har hvr anden weekend, og jeg har min datter altid, da hendes far ikke er i billedet.
Så weekenden efter vores første date kom han sammen med sin søn, og vi havde en fantatisk weekend, og vi har set hinanden hver weekend siden. Vi vidste det nok ikke var den optimale måde, men da jeg har min datter på fuldtid, og afstanden mellem os, vidste vi at vi ikke ville kunne se hinanden uden bare at springe ud i det. Og det gjorde vi, og jeg har ikke fortrudt, børnene er så glade for hinanden og for os, og det hele fungere.
Vi snakkede også om at bøenen jo ikke kunne vide om vi havde datet endag, en måned eller et år før de mødte hinanden, og der er alerig garantier i livet. Hvis vi havde ventet meget længe, kunne det jo alligevel ske at vi gik fra hinanden en måned efter vi havde mødt hinanden.
Det skal også siges at jeg ikke har introduceret hvem som helst for min datter. Hun er idag 5 1/2 år, og Kenny er min første kæreste/fyr eller andet siden jeg blev gravid med hende.
Christina
Anmeld