Rejse uden 2 årige ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

TNBC

Anonym skriver:

Hej piger

Min mand vil meget gerne ud at rejse med mig uden vores søn på snart 2

Han vil gerne ha vi får os en romantisk rejse i en uge hvor vi nyder hinanden. Men jeg føler det er forkert.

Jeg kan ikk forlade min søn hos mine forældre i en uge :/ tror jeg kommer til at savne ham vildt meget at det vil gør ondt.

Er der nogen der har prøvet det ? Og kan man tilllade sig det ?

En 2årig kan godt være væk fra mor og far i en uge, i kan jo ringe hjem og snakke. Og det er jo ikke fremmede han er hos.
Jeg kender en der passede sine børnebørn en uge hver sommer, de var ca et år den første gang.
Jeg tror det kommmer an på forældrene og hvor sociale børnene er. og drengen får jo også en ferie ud af det. Han vil blive forkælet og hygge sig.
Men det er dig der ikke har det godt med det, så det er dig der skal bdslutte om du kan klare en uge uden din søn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Troldemommi

Jeg syntes jeg har hørt noget om at når et barn kun er 2 år så er det 2 overnatninger barnet kan undvære sine forældre, tror det er Lola Jensen der siger det, og jeg syntes det lyder ret fornuftigt, jeg personligt ville aldrig undvære mit lille barn i en hel uge.

Monica

Anmeld

23. oktober 2012

MorDk

I kan jo gøre lige som I føler for... Men for mig virker det til DU ikke er klar til det?! Personligt ville jeg ikke kunne være væk fra min søn i en uge.  MAX 2 overnatninger. Han har kun prøvet at være uden os 1 overnatning. Han er 2år. Jeg tror ikke det er godt for børn at være væk fra sin primær omsorgsperson(er)  længere end MAX 2 overnatninger i den alder...

Man siger: 1 overnatning pr. år (barnet er) 1 år = 1 overnatning 2 år = 2 overnatninger ♥ Men I skal gøre som I synes...

Anmeld

23. oktober 2012

MorDk

Monica P skriver:

Jeg syntes jeg har hørt noget om at når et barn kun er 2 år så er det 2 overnatninger barnet kan undvære sine forældre, tror det er Lola Jensen der siger det, og jeg syntes det lyder ret fornuftigt, jeg personligt ville aldrig undvære mit lille barn i en hel uge.

Monica

Anmeld

23. oktober 2012

henh01

mine børn er 8 år og 2 år og de er aldrig "efterladt" herhjemme.. Til gengæld elsker vi at rejse sammen allesammen..

Hvis kæresten og jeg kommer til at trænge til en kæreste tur tror jeg vi ville tage en weekend til Paris eller en anden storby.. Måske Århus - så kan man komme hurtigt hjem.. hahaha

I skal udelukkende tage beslutningen alene - føles det rigtigt for Jer osv. Det kommer jo også meget an på barnet - jeg tror såmænd godt min den lille ville kunne klare en uge ved mormor og morfar (tvivler på hans mave ) men jeg ville ikke kunne rejse fra dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.