Rejse uden 2 årige ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Min mand vil meget gerne ud at rejse med mig uden vores søn på snart 2

Han vil gerne ha vi får os en romantisk rejse i en uge hvor vi nyder hinanden. Men jeg føler det er forkert.

Jeg kan ikk forlade min søn hos mine forældre i en uge :/ tror jeg kommer til at savne ham vildt meget at det vil gør ondt.

Er der nogen der har prøvet det ? Og kan man tilllade sig det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Hej piger

Han vil gerne ha vi får os en romantisk rejse i en uge hvor vi nyder hinanden. Men jeg føler det er forkert.

Jeg kan ikk forlade min søn hos mine forældre i en uge :/ tror jeg kommer til at savne ham vildt meget at det vil gør ondt.

kunne I så ikke gå på kompromis og mødes på 2-3 overnatninger / romantisk weekend også aftale at I til næste efterår/sommer tager en ferie bare han og du

Anmeld

22. oktober 2012

Dinna88

Jeg ville nok ikke rejse en hel uge fra mit barn på to år. Men som en anden skriver, hvad så med en forlænget weekend? Måske en 3-4 dage? Jeres barn tager jo ikke skade af det, men jeg tror ikke jeg ville kunne gøre det for hverken dårlig samvittighed og savn. Det kan jo også være svært for barnet at forstå hvor mor og far er henne.

Anmeld

22. oktober 2012

TNBC

Anonym skriver:

JJeHej piger

Jeg passede min nevø da var 2 år, fra tirsdag til mandag mens min bror og svigerinde var i kbh.

Anmeld

22. oktober 2012

minbaby

I kan jo tillade jer hvad i mener er rigtig for jer og jeres barn.

Jeg ville personligt ikke rejse en hel uge fra mit barn på 2 men ville omvendt heller ikke have dårlig samvittighed over for barnet ved 3 overnatninger. Barnet har jo også godt af en mini ferie ved fx bedsteforældrene.

Så gør det i føler mest for. Glade forældre gir glade børn. Så er det en kæreste ferie der skal til for at i er glade, så hop ud i det uden dårlig samvittighed. For er samvittigheden dårlig, bliver ferien ikke nydt og så er det spild af tid og penge.

Anmeld

22. oktober 2012

Tona

Anonym skriver:

Hej piger

Man kan tillade sig mange ting og det skal man jo gøre op med sig selv hvordan man har det med det. Det er svært at vurdere andre menneskers valg.

Personligt ville jeg aldrig gøre det. Jeg mener ikke at et barn i den alder er gearet til at være uden sine forældre så længe. Måske til nød en ferie på en weekend men så heller ikke mere. Jeg mener ikke at det er vanrøgt på nogen måde at gøre det og jeg tror da heller ikke at barnet vil tage varig skade af det, men jeg syntes at det ville være et valg der ikke var baseret på hvad der var bedst for barnet overhovedet og når du så oven i fortæller at du selv mener at du ville have ondt inden i på hele ferien, så tænker jeg at det er en dårlig ide.

Hvis det var mig ville jeg søge at nå til et kompromis med manden omkring at I tog på den dejligste weekend get away selv og rigtig var kærester alene i en weekend

Anmeld

22. oktober 2012

SukkerDronning

Amandas-mor skriver:

Man kan tillade sig mange ting og det skal man jo gøre op med sig selv hvordan man har det med det. Det er svært at vurdere andre menneskers valg.

Personligt ville jeg aldrig gøre det. Jeg mener ikke at et barn i den alder er gearet til at være uden sine forældre så længe. Måske til nød en ferie på en weekend men så heller ikke mere. Jeg mener ikke at det er vanrøgt på nogen måde at gøre det og jeg tror da heller ikke at barnet vil tage varig skade af det, men jeg syntes at det ville være et valg der ikke var baseret på hvad der var bedst for barnet overhovedet og når du så oven i fortæller at du selv mener at du ville have ondt inden i på hele ferien, så tænker jeg at det er en dårlig ide.

Hvis det var mig ville jeg søge at nå til et kompromis med manden omkring at I tog på den dejligste weekend get away selv og rigtig var kærester alene i en weekend

Kunne ikke have sagt det bedre selv

Anmeld

22. oktober 2012

Pige2009

Hej piger

Personligt synes jeg, det er for tidligt at efterlade sin 2-årig i en hel uge. Jeg ville nok vente til han er 4-5 år og så måske tage på en forlænget weekend her og nu

Anmeld

22. oktober 2012

Faith

Anonym skriver:

Hej piger

Min mand og jeg tager på "kærestetur" i december uden børn. Vi skal være væk i 3 døgn.

Vi "efterlader" vores 2 drenge på 2½ og vores lille dreng på ½ år i kærlige og kyndige hænder hos deres bedsteforældre.

Vi har vurderet at vi trænger til den tur for at finde hinanden igen.

Så hvis du spørger mig kan i sagtens tage afsted. Måske ikke en hel uge, men måske 3-4 dage. I afleverer ham jo ikke til vildt fremmede. Jeres søn vil højst sandsynligt synes det er fantastisk at blive forkælet af bedsterne, og de vil nyde alenetid med barnebarnet.

Anmeld

22. oktober 2012

Laulund87

Jeg har kun været væk fra min datter, på næsten 3 år, to overnatninger og det er absolut maks for mig lige nu.

I må selv vurdere hvad I har det bedre med, men jeg synes dog en uge er lang tid væk for en 2 årig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.