Chancen for overlevelse når man så liv tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.624 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

DKTiha

Ok det er måske en lidt dramatisk overskrift men vidste ikke lige hvordan jeg sku skrive det ellers.. Men jeg er gravid og blev scannet sidste uge hvor vi så hjerteblink . Men tænkte så på. Hvor store er chancerne for at bebs 'overlever'. Jeg er meget nervøs angående det fordi jeg har tabt så mange gange før. . . Men nogen som ved noget ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

MKuhr

DKTiha skriver:

Ok det er måske en lidt dramatisk overskrift men vidste ikke lige hvordan jeg sku skrive det ellers.. Men jeg er gravid og blev scannet sidste uge hvor vi så hjerteblink . Men tænkte så på. Hvor store er chancerne for at bebs 'overlever'. Jeg er meget nervøs angående det fordi jeg har tabt så mange gange før. . . Men nogen som ved noget ??

Der er jo liv til det går til grunde.. det er op til kroppen hvor længe der er liv. hjerteblink- det tidligste man kan se det er 5+6 og der har jeg set det hver gang. men først denne graviditet 5. gang det er lykkes os.

krydser fingre for at denne gang er lykkens gang.

Anmeld

22. oktober 2012

FrkZier

DKTiha skriver:

det kommer an på hvornår du har set hjerteblink

da jeg var til scanning 9+5 sagde jordmoderen at når man havde set hjerte blink EFTER udgangen af uge 8 så var der næsten ligeså stor sandsynglighed for at man gik hele vejen som efter NF

Anmeld

22. oktober 2012

DKTiha

FrkZier skriver:

det kommer an på hvornår du har set hjerteblink

da jeg var til scanning 9+5 sagde jordmoderen at når man havde set hjerte blink EFTER udgangen af uge 8 så var der næsten ligeså stor sandsynglighed for at man gik hele vejen som efter NF

Så hjerteblink da jeg var 6+4 og skal scannes igen den 12 nov

Anmeld

22. oktober 2012

FrkZier

DKTiha skriver:

Så hjerteblink da jeg var 6+4 og skal scannes igen den 12 nov

altså der er større chance for at fosteret ikke går til når man har set hjerteblink, da mange går til inden de når at få hjerteblink - men sandsynligheden er desværre ikke så lille som efter NF endnu, men som skrevet tidligere, hvis man ser hjerteblink fra 9+0 er der næsten ligeså stor sandsynlighed for overlevelse som efter NF

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.