Jeg bliver sindsyg og situationen er ikke holdbar.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Bøllemyr skriver:

Hun flyttede ind lørdag og ja, er sikker på hun er stresset, men hvad pokker skal jeg stille op?!

Jeg er enormt glad for hende og jeg hader at hun så tydeligt ikke trives. Jeg har lavet et rum hvor kun hun må være med mad drikke og hendes transportkasse som hun elsker til at ligge i. Men særligt når det bliver nat startet hun. Og helt ærligt, det er ikke til At holde ud

Det vil jeg prøve, tak

kontakt din dyrlæge..

Din dyrlæge kan give dig noget let beroligende ... Det er ikke noget hun skal have i tusind år men for en kort stund til hun har vænnet sig til de nye omgivelser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Faith

Åh det lyder bare så meget som vores "gamle" kat Mille.

Da vi fik tvillingerne ændrede hun fuldstændig adfærd. Hun begyndte at gå og kalde/pive/skrige i timevis, dag og nat.

Og så begyndte hun at gå og tisse allevegne. I sofaen (måtte ud og investere i ny sofa), i mine børns tøj, i deres senge, på vores tæpper og sågar lige ved siden af kattebakken.

Tog hende til dyrlægen som sagde at hun havde fået et massivt adfærdsproblem, sandsynligvis udløst af drengenes ankomst. Hun var en meget ulykkelig og utryg lille kat. Vi blev rådet til at lade hende få fred.

Så vi fik ikke vores lille Mille med hjem igen desværre. Men jeg kunne heller ikke leve med den adfærd hun havde fået, og syntes også det var enormt synd for hende.

Anmeld

22. oktober 2012

2721

Carl-Emil's mor skriver:

kontakt din dyrlæge..

Din dyrlæge kan give dig noget let beroligende ... Det er ikke noget hun skal have i tusind år men for en kort stund til hun har vænnet sig til de nye omgivelser..

Kan jeg godt det hos en ny dyrelæge, vi er nemlig flytte til en ny by?

Anmeld

22. oktober 2012

2721

Faith skriver:

Åh det lyder bare så meget som vores "gamle" kat Mille.

Da vi fik tvillingerne ændrede hun fuldstændig adfærd. Hun begyndte at gå og kalde/pive/skrige i timevis, dag og nat.

Og så begyndte hun at gå og tisse allevegne. I sofaen (måtte ud og investere i ny sofa), i mine børns tøj, i deres senge, på vores tæpper og sågar lige ved siden af kattebakken.

Tog hende til dyrlægen som sagde at hun havde fået et massivt adfærdsproblem, sandsynligvis udløst af drengenes ankomst. Hun var en meget ulykkelig og utryg lille kat. Vi blev rådet til at lade hende få fred.

Så vi fik ikke vores lille Mille med hjem igen desværre. Men jeg kunne heller ikke leve med den adfærd hun havde fået, og syntes også det var enormt synd for hende.

Åh nej, det håber jeg ikke. Har allerede måtte give afkald på 2 af mine katte efter min søns ankomst(dog omplacering) men i dette tilfælde ved jeg at hvis hun ikke kan være hos mig er den eneste udvej aflivning

Vare sjovt at min flaske kat, som har mange ejerfornemelser for mig aldrig har reageret, men forguder Charlie

Anmeld

22. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Bøllemyr skriver:

Kan jeg godt det hos en ny dyrelæge, vi er nemlig flytte til en ny by?

ja sagtens

Du skal bare sige det som det er at hun er let skrøbelig af sind og hun stresser utrolig meget over at være flyttet så for at skåne hende ville du gerne om du kunne få noget let beroligende til hende her til starten så hun kan få sovet og spist lidt så hun kan få en chance for at falde til

Anmeld

22. oktober 2012

Humanincubator

Hun skal vist have tid og omsorg det lille pus. Prøv at lade noget lys være tændt evt.. Og så tror jeg, at jeg ville give feliway en chance igen - det er jo en anden situation denne gang. Ikke at det er med garanteret virkning, men alle kneb gælder.

Anmeld

22. oktober 2012

2721

Carl-Emil's mor skriver:

ja sagtens

Du skal bare sige det som det er at hun er let skrøbelig af sind og hun stresser utrolig meget over at være flyttet så for at skåne hende ville du gerne om du kunne få noget let beroligende til hende her til starten så hun kan få sovet og spist lidt så hun kan få en chance for at falde til

Tak, det vil jeg gøre i morgen

Anmeld

22. oktober 2012

Nessie

Da vi fik Daniel, blev min gamle perserkat rigtig ked af det, og vi brugte Feliway duftspray, samtidig med at de fik noget mad fra Royal Canin der hedder Calm, og kun fåes hos dyrlægen.
Det hjalp på begge katte.
Derudover fik perseren nogle "lykkepiller", og dét fik lige det sidste humør på plads igen.

Anmeld

22. oktober 2012

2721

Humanincubator skriver:

Hun skal vist have tid og omsorg det lille pus. Prøv at lade noget lys være tændt evt.. Og så tror jeg, at jeg ville give feliway en chance igen - det er jo en anden situation denne gang. Ikke at det er med garanteret virkning, men alle kneb gælder.

Tak, køber en ny flakon i morgen

Anmeld

22. oktober 2012

2721

Nessie skriver:

Da vi fik Daniel, blev min gamle perserkat rigtig ked af det, og vi brugte Feliway duftspray, samtidig med at de fik noget mad fra Royal Canin der hedder Calm, og kun fåes hos dyrlægen.
Det hjalp på begge katte.
Derudover fik perseren nogle "lykkepiller", og dét fik lige det sidste humør på plads igen.

Lykke piller?!
Hold da op, man kan meget nu til dags.
Taler med dyrelægen i morgen og håber jeg kan få noget hjælp der.
Vil gerne have natte ro OG en glad kat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.