Ved godt tråden er gammel, men kan være andre vil høre mere...
Jeg har en Aston, og er ganske tilfreds med den. Har brugt den til sønnike på snart 10 mdr.
den har været punkteret nogle gange, men om det er mere eller mindre end andre barnevogne, tør jeg ikke sige. Jeg har hund, så vognen har nok gennemsnitligt kørt i 2 timer hver dag, meget på grusstier og op og ned af kantsten/fortov, plus at jeg bor i lejlighed, så den får også turen op og ned af kældertrappen.
Liften er ikke så stor og blød i siderne, men jeg tror da jeg brugte den de første 3-4 mdr. Jeg lagde dog en ekstra liftmadras i bunden af den, damadrassen i liften er ELENDIG.
vi har brugt autostolen, jeg undersøgte det inden jeg købte, og nåede frem til at den var sikkerhedsgodkendt. Da sønnike var ca. 8 mdr. rykkede han over over i en 9-18 kg, da jeg da ikke længere synes han sad godt i babystolen.
det er en kombivogn, så selvfølgelig kan man ikke forlange, at vognen kan bruges ligeså længe som en alm. Barnevogn, men den er stor af en kombibarnevogn. jeg elsker de drejeligt forhjul, når vognen er med ude at handle ind, i busser kog så kan jeg køre den med en hånd, mens hundesnoren er i den anden.
alt i alt synes jeg at det er en god vogn til prisen. Blev positiv overrasket over hvor kraftig og stabil den er. Men selvfølgelig er det ingen Odder eller emaljunga, hvis det er det man forventer.
Anmeld