flipflap vogne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
11 svar
1 synes godt om
22. oktober 2012

kriknu

Er der nogen herinde der kender til dem og evt. selv har en?

Vi kunne rigtig godt tænke os en, da vi (læs; jeg) synes de ser super lækre ud og ELSKER de mange valgmuligheder for farver osv. og derudover synes jeg de virker super praktiske.

Men jeg er igen lidt skeptisk da jeg ALDRIG har hørt om dem før 

Så jeg håber inderligt at der er nogen herinde der ved lidt mere om dem end mig, det ville være lidt surt at give så mange penge hvis det i bund og grund bare er noget billigt lort som ikke holder til en skid (undskyld sproget) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Mink

kriknu skriver:

Er der nogen herinde der kender til dem og evt. selv har en?

Vi kunne rigtig godt tænke os en, da vi (læs; jeg) synes de ser super lækre ud og ELSKER de mange valgmuligheder for farver osv. og derudover synes jeg de virker super praktiske.

Men jeg er igen lidt skeptisk da jeg ALDRIG har hørt om dem før 

Så jeg håber inderligt at der er nogen herinde der ved lidt mere om dem end mig, det ville være lidt surt at give så mange penge hvis det i bund og grund bare er noget billigt lort som ikke holder til en skid (undskyld sproget) 

Har lige været inde og kigge... Kender dem heller ikke, men synes godt nok også de er fede så følger lige med her  

Anmeld

22. oktober 2012

kriknu

Akmese skriver:

Har lige været inde og kigge... Kender dem heller ikke, men synes godt nok også de er fede så følger lige med her  

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en, men når jeg ikke kender noget til dem så tør jeg bare ikke løbe den risiko 

Anmeld

22. oktober 2012

Mink

kriknu skriver:

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en, men når jeg ikke kender noget til dem så tør jeg bare ikke løbe den risiko 

Nej jeg håber også lidt at der er en herinde om giver lyd .... 

Anmeld

22. oktober 2012

Jemion

Vi har en og har i princippet været glad for den men hjulene bliver hurtigt flade, plus vi har problemer nu med at han stort set er for lang til at sove i barnevognen. Vi brugte i meget kort tid da det er en blød lift så når de lære at trille kunne vi ikke bruge den mere. Plus vi brugte aldrig autostolen da vi ikke kunne finde ud af om den lever op til danske krav.  

Anmeld

22. oktober 2012

TeamRocket

Jeg kan huske en tråd hvor en sendte sin retur pga dårlig kvalitet, kan dog ikke huske hvem. Men ellers ligger deres fysiske butik ikke i kbh? Så kunne i jo ta ud og kigge selv. :-)

Anmeld

22. oktober 2012

kriknu

Jemion skriver:

Vi har en og har i princippet været glad for den men hjulene bliver hurtigt flade, plus vi har problemer nu med at han stort set er for lang til at sove i barnevognen. Vi brugte i meget kort tid da det er en blød lift så når de lære at trille kunne vi ikke bruge den mere. Plus vi brugte aldrig autostolen da vi ikke kunne finde ud af om den lever op til danske krav.  

Puha, det lydder ikke ligefrem som drømmen 

Anmeld

22. oktober 2012

modesty

Da jeg i sin tid undersøgte dem, var der også en der sagde til mig at hjulene punkterede meget hurtigt. Hun havde vist haft i nærheden af 20! punkteringer. Jeg købte en brugt vogn i dba for 500 kr. og har aldrig haft en eneste punktering.

Anmeld

22. oktober 2012

Mink

modesty skriver:

Da jeg i sin tid undersøgte dem, var der også en der sagde til mig at hjulene punkterede meget hurtigt. Hun havde vist haft i nærheden af 20! punkteringer. Jeg købte en brugt vogn i dba for 500 kr. og har aldrig haft en eneste punktering.

Altså var det en flip flap du købte i dba eller ??? 

Anmeld

22. oktober 2012

modesty

Akmese skriver:

Altså var det en flip flap du købte i dba eller ??? 

Nej, en Simo.

Men m.h.t. de punkterede dæk, så bør det vel kunne lade sig gøre at finde nogle bedre slanger i en cykelhandler eller lignende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.