Når man bare ikke er enige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hva gør man så?

efternavn har vi på plads men ikke et fornavn - vi blir aldrig enige, jeg er meget over i lidt specielle navne og man mand tænker mere: Karl, Niels, Jens o.s.v. og det er SLET ikke mig og mine er SLET ikke hans......

Hmm.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Mariajny

Anonym skriver:

Hva gør man så?

efternavn har vi på plads men ikke et fornavn - vi blir aldrig enige, jeg er meget over i lidt specielle navne og man mand tænker mere: Karl, Niels, Jens o.s.v. og det er SLET ikke mig og mine er SLET ikke hans......

Hmm.....

Altså da jeg fik min lillesøster (19 år siden) der lavede vi en udtrækning min stedfar skrev de navne han var vild med, det sammen gjordde min mor og jeg trak navnet
Men ja det er virkelig et dilemma og stå i, jeg ville ikke selv lave sådan en udtrækning. vi venter os en pige til feb, og navnt bliver helt sikkert Silke, medmindre hun ligner et andet "navn"

Anmeld

22. oktober 2012

Anonym trådstarter

Mariajny skriver:

Altså da jeg fik min lillesøster (19 år siden) der lavede vi en udtrækning min stedfar skrev de navne han var vild med, det sammen gjordde min mor og jeg trak navnet
Men ja det er virkelig et dilemma og stå i, jeg ville ikke selv lave sådan en udtrækning. vi venter os en pige til feb, og navnt bliver helt sikkert Silke, medmindre hun ligner et andet "navn"

Phu ha nej, det tør jeg ikke, hmm må nok hellere finde et andet alternativ det er bare svært når man har forelsket sig i et navn

Anmeld

22. oktober 2012

Mariajny

Anonym skriver:

Phu ha nej, det tør jeg ikke, hmm må nok hellere finde et andet alternativ det er bare svært når man har forelsket sig i et navn

ja det er rigtigt hvad tænker du af navne ?

Anmeld

22. oktober 2012

mth1987

Anonym skriver:

Hva gør man så?

Hmm.....

Så må i have et af hvert det er bare altid så svært med de navne, jeg er også mest til specielle men det er min mand slet ikk. Vi endte med Victoria 

Anmeld

22. oktober 2012

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Så må i have et af hvert det er bare altid så svært med de navne, jeg er også mest til specielle men det er min mand slet ikk. Vi endte med Victoria 

Nej, vores barn skal kun have ét fornavn

Anmeld

22. oktober 2012

Anonym trådstarter

Mariajny skriver:

ja det er rigtigt hvad tænker du af navne ?

Jeg er viiiiild med Thies

Anmeld

22. oktober 2012

Mariajny

Anonym skriver:

Jeg er viiiiild med Thies

ja kan da godt se i er et godt stykke fra hinanden øv det er så surt!!

Anmeld

22. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Man venter med, at finde et navn til barnet er kommet.

Vi vidste ikke, hvad køn vi fik 1. gang (det gjorde vi nu heller ikke 2. gang) og vi kunne kun blive enige om pigenavnet. Men ud kom en dreng. 4 timer efter fødslen snakkede vi om navnet og jeg sagde bare "jeg vil jo gerne have, at han skal hedde Luka" og 2 min efter sagde min mand "ok, så kommer han til, at hedde det".

Anmeld

22. oktober 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Hva gør man så?

Hmm.....

Min veninde lavede lidt snigeren på sin kæreste... De kunne heller ikke blive enige, men kort tid efter fødslen kiggede hun op på kæresten og sagde, kan du ikke godt se, at det er en lille Freja? Og der havde han jo lige set alt det hun måtte igennem, for at give ham en skøn lille prinsesse, så der tror jeg bare ikke han kunne sige nej til hende

Men de var heller ikke helt så langt fra hinanden navnemæssigt

Har du ikke andre navne en Theis? Måske l skal skrive alle forslag ned, hver især sortere dem fra, som det l under ingen omstændighed kan forestille jeres barn skal hedde? Der må være et enkelt eller to imellem jeres navne som den anden ikke bare synes er 100% nogo

Held og lykke med det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.