hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Anonym trådstarter

jeg smed ppillerne den 20. november 2011, og blev derefter gravid i første hug. mistede så desværre 9+4, og blødte i 12 dage efter..

jeg fik så ikke min mens i længere tid, tog kontakt til lægen, som sagde, jeg kunne evt tage ppiller i en måned, og derefter stoppe på dem igen. det gjorde jeg, og fik derfor mens den 20. maj .. jeg har endnu ikke fået mens endnu, og jeg ved snart ikke, hvad jeg skal gøre. jeg har taget adskillige negative teste, grundet en masse graviditets symptomer. jeg tog den sidste et par dage før min fødselsdag først i september. men tvivler stærkt på, jeg har kunnet nå at blive gravid, når jeg testede positiv for æl omkring 2. juni - man kan vel ikke have to æl uden mens? 

nu er jeg ved at blive direkte sindssyg. nu vil jeg have, mens skal komme, så jeg kan få styr på min cyklus. hvad kan lægen gøre ved det? og er der ikke noget med, lægen ikke vil gøre noget, før der er gået ½ år mellem mens? det er jo "kun" 5 måneder siden, jeg har haft mens. 

hvad ville i gøre? og hvis nogen kender til det, så kom gerne med jeres erfaringer! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

jeg smed ppillerne den 20. november 2011, og blev derefter gravid i første hug. mistede så desværre 9+4, og blødte i 12 dage efter..

jeg fik så ikke min mens i længere tid, tog kontakt til lægen, som sagde, jeg kunne evt tage ppiller i en måned, og derefter stoppe på dem igen. det gjorde jeg, og fik derfor mens den 20. maj .. jeg har endnu ikke fået mens endnu, og jeg ved snart ikke, hvad jeg skal gøre. jeg har taget adskillige negative teste, grundet en masse graviditets symptomer. jeg tog den sidste et par dage før min fødselsdag først i september. men tvivler stærkt på, jeg har kunnet nå at blive gravid, når jeg testede positiv for æl omkring 2. juni - man kan vel ikke have to æl uden mens? 

nu er jeg ved at blive direkte sindssyg. nu vil jeg have, mens skal komme, så jeg kan få styr på min cyklus. hvad kan lægen gøre ved det? og er der ikke noget med, lægen ikke vil gøre noget, før der er gået ½ år mellem mens? det er jo "kun" 5 måneder siden, jeg har haft mens. 

hvad ville i gøre? og hvis nogen kender til det, så kom gerne med jeres erfaringer! 

Jeg har ikke selv været ude for det! Men ville ikke gå uden at sende en

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Jeg har ikke selv været ude for det! Men ville ikke gå uden at sende en

tak

Anmeld

21. oktober 2012

baby012

Jeg brugte P-piller til at få normal cyklus ..  

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Jeg brugte P-piller til at få normal cyklus ..  

det prøvede jeg jo en måned. og har ellers været på ppiller i 7 år

Anmeld

21. oktober 2012

baby012

Anonym skriver:

det prøvede jeg jo en måned. og har ellers været på ppiller i 7 år

Jeg gjorde det i seks måneder inden det hjalp  

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Jeg gjorde det i seks måneder inden det hjalp  

ej hvor træls.. det er vildt frustrerende, sådan noget.

Anmeld

19. november 2012

Miss-86

Altså, jeg stoppede med p-piller i februar, siden da har min mens været ret uregelmæssig lige fra 33 dage og helt op til 52 dage (dog ikke så meget som dig, men stadig..) Jeg var til lægen i oktober måned, da jeg gerne vil finde ud af, hvad det er for noget med min krop..
Jeg fik ham til at henvise mig til en gynækolog, for at blive undersøgt for PCO og for at få en snak med hende, om hvad der kan gøres..

P-piller vil jeg ihvertfald ikke starte på igen, da vi jo forhåbentligt skal starte PB om ikk så længe.. Ved ikke rigtig om det hjalp..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.