nogle som skal føde i april og kender kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.975 visninger
48 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

1990h

kender kønnet på baby allerede ?

det må så være starten af april..

gad godt tjekke jeres på den kinesiske kalender..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Miss Church

1990h skriver:

Nu har jeg godt nok termin i marts, men de 3 kinesiske kalendre jeg har fundet, har alle sagt pige - og jeg venter jo 2 af slagsen

Anmeld

21. oktober 2012

1990h

Miss Church skriver:

Nu har jeg godt nok termin i marts, men de 3 kinesiske kalendre jeg har fundet, har alle sagt pige - og jeg venter jo 2 af slagsen

ja det jo lige det

har også tjekket min og den siger også pige..men den siger så også at alle der undfanger baby på 21år skal have piger ved mindre den er lavet i januar..:s det jo noget fis hehe

Anmeld

21. oktober 2012

M (:

1990h skriver:

Jeg kender endnu ikke kønnet (og kommer først til det til april), men de tre kinesiske kalendre jeg har prøvet siger "pige"..

Jeg er selv 98% sikker på, at der gemmer sig en pige i hulen - så det bliver spændende, om kalenderen (og min fornemmelse!) er korrekt!

Anmeld

21. oktober 2012

1990h

M (: skriver:

Jeg kender endnu ikke kønnet (og kommer først til det til april), men de tre kinesiske kalendre jeg har prøvet siger "pige"..

Jeg er selv 98% sikker på, at der gemmer sig en pige i hulen - så det bliver spændende, om kalenderen (og min fornemmelse!) er korrekt!

ej det bliver spændende..

har også tjekket min og den siger også pige..men den siger så også at alle der undfanger baby på 21år skal have piger ved mindre den er lavet i januar..:s det jo noget fis hehe

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

1990h skriver:

ja det jo lige det

Hehe ej det skulle næsten være mærkeligt  

Min veninde har 3 børn og kalenderen har passet på dem alle

Anmeld

21. oktober 2012

1990h

Miss Church skriver:

Hehe ej det skulle næsten være mærkeligt  

Min veninde har 3 børn og kalenderen har passet på dem alle

ja det lyder bar for usandsynligt ikke?

ja har også prøvet på nogle hvor den passede..

Anmeld

21. oktober 2012

M (:

1990h skriver:

ej det bliver spændende..

Ja, meget.. Alle omkring mig har også gættet pige - undtagen den kommende far.. Men er det mon ikke lidt en mandeting at forestille sig det første barn som en søn? 

Min mor undfangede mig, da hun var 21 (og ikke i januar), og det var da korrekt.. Men nej, det lyder ikke helt sandsynligt!

Anmeld

21. oktober 2012

1990h

M (: skriver:

Ja, meget.. Alle omkring mig har også gættet pige - undtagen den kommende far.. Men er det mon ikke lidt en mandeting at forestille sig det første barn som en søn? 

Min mor undfangede mig, da hun var 21 (og ikke i januar), og det var da korrekt.. Men nej, det lyder ikke helt sandsynligt!

nej også min tanke..bliver spændende til kønscanning..tror det en dreng, men min mor er sikker på en pige..

Anmeld

21. oktober 2012

M (:

1990h skriver:

nej også min tanke..bliver spændende til kønscanning..tror det en dreng, men min mor er sikker på en pige..

Hvornår skal du skannes? (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.