HEIIII SLOGS!
Jeg er lige her

Får ikke lige skrevet så meget. Kigger dog lige hurtigt ind. Som regel hver dag.. det er vist blevet min daglige overspringshandling på jobbet.
Men beklager at jeg ikke lige får skrevet. Der er så meget man egenligt gerne vil sige til folk, men ofte bliver det bare ved tanken. For I mine tanker er I da

Men jo, jeg har lidt travlt med alt muligt irl.... Efter jeg er kommet på turneringshold i golf går der sååå meget tid med det.
Så til alle dem med fødselsdage jeg ikke lige har fået skrevet til "Stort tillykke". Og dem der er gravide "stort tillykke". Og velendte eksamener: Stort tillykke. Og fede musikperformancer: Ærgerligt jeg ikke kunne være der.
Og livets gang i lidenlund: Tjaaa, Emily er jo blevet en stor pige.. ligesom alle jeres unger er. Munden kører på hende konstant... ævler løs. Hvor er mor, hvor er Marco... marco skal ha' snor på. ... vil selv gå med Marco... ud og hopppe i trampolina.... osv...
Ja, ungen har af Thomas' bror fået en trampolin. Forkælede unge, men synes måske det var en dispotition der burde have været drøftet med forældrene eftersom det rædselsfulde monstrum nu står og fylder i vores have....
Ja, og ferie... 11 dage til Kreta igen i år. Glæder mig.
Jobbet, ja vi har pisse travlt, men en stor kunde har opsagt kontrakten, så vi står overfor nogle udfordringer i 2010...
Og Kalija... har set din besked.. søde... men glemmer sgu at få svaret... sorry.
Nå, her var lige en update. Skal nok prøve at være på når du også engang er på Slogs

Og gamle swinger... jeg aner heller ikke hvem de mennesker er som Lise stod ved siden af ved S-toget...... Så jeg må jo også være "strikker".
//Smil Ag
Anmeld