Så ramte jeg endnu en milepæl, 30+0. Nu kun 10 uger til terminsdatoen, og nøj hvor jeg glæder mig, og alligevel er jeg super nervøs for hvordan det hele skal gå. Jeg har ingen idé om hvad jeg bevæger mig ud i, men håber bare på at tage det hele som det kommer.. (lettere sagt end gjort
)
Jeg har indtil videre taget 10 kg på, hvilket jeg syntes er meget voldsomt, eftersom at jeg kun har en bette baby-bule, og babyen kun vejer 1300 g .. Hvor dælen sidder resten så?
Det er nok gået til fostervand og moderkage. Heldigvis er det begrænset med strækmærker, jeg har kun fået et par stykker på hofterne. Men det ligger vist i familien at få lidt strækmærker der..
Jeg er så småt ved at stesse over alle de ting vi mangler at købe og få gjort klar, men når virkeligheden så rammer igen, så mangler vi altså ikke alverden
Tasken til sygehuset er næsten pakket, tøj til den bette er vasket. Barnevognen, puslebord mm, lift, blespand og autostol er også klar. Vi mangler faktisk bare at få vuggen, dyne og pude hjem, så er alt på plads. Må nok hellere, for 700. gang idag, tjekke listen over mangler mv. 
Min kæreste virker ikke synderligt stresset eller ude af sig selv, det lader han mig om
Men alligevel har han næsten smidt mig ud i bilen, for at køre afsted til sygehuset de par nætter hvor jeg vågnede med krampe i benet. Haha, arme mand.. Han falder dog lidt til ro når jeg får fremstammet at det bare er benet
Vi er begge meget spændte på hvordan husets baby, i form af vores franske bulldog Cocio, vil tage hele affæren. Han er jo vant til at alt hyggen, nussen og puslen har drejet sig om ham. Men mon ikke at han nok skal vokse sig "storebror-rollen" til 
Min familie er stort set også helt ude af sig selv. Min mor strikker tøjet som bebs skal have på hjem fra sygehuset, og stresser over hvilken bamse hun skal strikke til den bagefter. Min far sørger for at vuggen er i orden. Og de har begge travlt med at købe en barnevogn som bebs kan sove i når den er på besøg. Oldeforældrene er også elle-vilde og snakken går snart ikke om andet
Det er jo så også den første barnebarn / oldebarn der er på vej 
I skal da heller ikke snydes for et billede af baby-bulen, samt "storebroderen"