Udstyr til barn nr 2, når de er tætte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

_-Kathrine-_

Der blir 20 mdr imellem vores og det eneste vi har fremskaffet os ekstra er
Leander vugge
Søskendesæde til barnevogn
Ekstra badekar og badestol

Det var vist det - tøjet kan genbruges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Nessie

Vi fandt jo ud af at je var gravid, da Daniel var 8 mdr., og der ville have været 15 mdr. mellem dem.

Vi ville ikke købe så meget ekstra, da han havde masser af lagner, tøj osv., så vi ville egentlig bae have købt en tvillingeklapvogn, hvor man kunne have en lift i den ene side.

Baby alarm tror jeg ikke I behøver en ekstra af, men I kan jo prøve jer frem.
Har du ikke en ammepude fra Rose?

Anmeld

21. oktober 2012

Frøken J.

Nessie skriver:

Vi fandt jo ud af at je var gravid, da Daniel var 8 mdr., og der ville have været 15 mdr. mellem dem.

Vi ville ikke købe så meget ekstra, da han havde masser af lagner, tøj osv., så vi ville egentlig bae have købt en tvillingeklapvogn, hvor man kunne have en lift i den ene side.

Baby alarm tror jeg ikke I behøver en ekstra af, men I kan jo prøve jer frem.
Har du ikke en ammepude fra Rose?

Jeg har heller ikke indtryk af man behøver det vilde ekstra. Jeg har en ammepude, men den er med kugler, og synes den var ekstremt dårlig, fordi jeg hele tiden skulle flytte rundt på det så de lå i den rigtige ende, og når rose lå på den gled de alligevel ud i enderne så den ikke var høj nok. Vil gerne have en fast en

Anmeld

21. oktober 2012

GitteC78

Der 17 mdr mellem mine. Vi har været ude at købe barnevogn, søskende klapvogn, den ville vi ikke have undværet, den er guld værd.

lillesøster har fået storbrors tremmeseng, så han har fået en junior seng.

Da vi har et af hvert køn, måtte vi ud og købe tøj og sengetøj.

Lillesøster har fået storbrors dyne.

Anmeld

21. oktober 2012

Nessie

Frøken J. skriver:

Jeg har heller ikke indtryk af man behøver det vilde ekstra. Jeg har en ammepude, men den er med kugler, og synes den var ekstremt dårlig, fordi jeg hele tiden skulle flytte rundt på det så de lå i den rigtige ende, og når rose lå på den gled de alligevel ud i enderne så den ikke var høj nok. Vil gerne have en fast en

Så kan jeg godt forstå at du vil have en ny

det må være fordelen ved barn nr. 2, man har alle de praktiske ting, og også en del tøj, men der er jo så ikke så meget at gøre klar som der var første gang  (men måske heller ikke så meget tid )

Anmeld

21. oktober 2012

serinasmor

Frøken J. skriver:

Hej piger!

Jeg har faktisk haft oprettet dette emne anonymt længe før jeg offentliggjorde graviditeten, men nu skal jeg bruge det og kan fandme ikke finde det igen! Haha! Så nu opretter jeg det bare igen så! Har i øvrigt søgt, og synes ikke de debatter jeg fandt var lige så uddybende som de svar jeg fik på tidligere tråd.

Aaaanyway! Der bliver 1,5 år mellem vores to bettepus, og jeg er i tvivl om hvad vi skal have ekstra. Hjælp! Hvad angår barnevognsløsning har vi vores egne idéer, så det behøver i ikke nævne. Ekstra autostol har vi, og ekstra højstol ønsker vi os til dåb

Bleer
Dynebetræk
Babydyne
Sutter
Sengerand
Babyalarm
Madras til tremmeseng
D-dråber
Ammepude (ikke med kugler)
Lidt tøj
Tremmeseng
Ekstra højstol
Ekstra lagener
Ammeindlæg i uld

HVor meget bruger i babyalarmen til storesøster? bruger i den også om natten ? 

Anmeld

21. oktober 2012

Laulund87

Måske et sæde til Rose til barnevognen.. Hvis I skal på en tur hvor I vurderer at det ikke er nødvendigt med klapvognen til hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.