Udstyr til barn nr 2, når de er tætte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.534 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Frøken J.

Hej piger!

Jeg har faktisk haft oprettet dette emne anonymt længe før jeg offentliggjorde graviditeten, men nu skal jeg bruge det og kan fandme ikke finde det igen! Haha! Så nu opretter jeg det bare igen så! Har i øvrigt søgt, og synes ikke de debatter jeg fandt var lige så uddybende som de svar jeg fik på tidligere tråd.

Aaaanyway! Der bliver 1,5 år mellem vores to bettepus, og jeg er i tvivl om hvad vi skal have ekstra. Hjælp! Hvad angår barnevognsløsning har vi vores egne idéer, så det behøver i ikke nævne. Ekstra autostol har vi, og ekstra højstol ønsker vi os til dåb

Bleer
Dynebetræk
Babydyne
Sutter
Sengerand
Babyalarm
Madras til tremmeseng
D-dråber
Ammepude (ikke med kugler)
Lidt tøj
Tremmeseng
Ekstra højstol
Ekstra lagener
Ammeindlæg i uld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Frøken J.

nå ikke?

Anmeld

21. oktober 2012

M (:

Frøken J. skriver:

Hej piger!

Jeg har faktisk haft oprettet dette emne anonymt længe før jeg offentliggjorde graviditeten, men nu skal jeg bruge det og kan fandme ikke finde det igen! Haha! Så nu opretter jeg det bare igen så! Har i øvrigt søgt, og synes ikke de debatter jeg fandt var lige så uddybende som de svar jeg fik på tidligere tråd.

Aaaanyway! Der bliver 1,5 år mellem vores to bettepus, og jeg er i tvivl om hvad vi skal have ekstra. Hjælp! Hvad angår barnevognsløsning har vi vores egne idéer, så det behøver i ikke nævne. Ekstra autostol har vi, og ekstra højstol ønsker vi os til dåb

Bleer
Dynebetræk
Babydyne
Sutter
Sengerand
Babyalarm
Madras til tremmeseng
D-dråber
Ammepude (ikke med kugler)
Lidt tøj
Tremmeseng
Ekstra højstol
Ekstra lagener
Ammeindlæg i uld

Jeg kan af gode grunde ikke give nogen gode råd, men kan du ikke finde din anonyme tråd/debat under dine abonnementer? (:

Anmeld

21. oktober 2012

bøllen

FEjL

Anmeld

21. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Vi har super nova babyalarm. Vi købte endnu en baby unit, så vi kan have begge børn på den samme parent unit. Smart 

Anmeld

21. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Efter nogle måneder kan man altså også hurtigt få brug for MEGET service/bestik af børnevenlig karakter. (Ved ik' hvor meget, I har i forvejen?)

Bum bum bum, - nåe jo! - CYKELTRAILER 

Anmeld

21. oktober 2012

Frøken J.

M (: skriver:

Jeg kan af gode grunde ikke give nogen gode råd, men kan du ikke finde din anonyme tråd/debat under dine abonnementer? (:

Nej den er der ikke. Har lagt mærke til kun nogen af mine debatter ligger der, ikke alle :s

Anmeld

21. oktober 2012

Frøken J.

Frk. Himmelblå skriver:

Efter nogle måneder kan man altså også hurtigt få brug for MEGET service/bestik af børnevenlig karakter. (Ved ik' hvor meget, I har i forvejen?)

Bum bum bum, - nåe jo! - CYKELTRAILER 

Tak for rådene vi har MEGET service heldigvis. Og en cykeltrailer til to anskaffede vi os for nylig

Anmeld

21. oktober 2012

Karina84

Her har vi ikke tænkt det vilde over det endnu... Der bliver saa ogsaa 24-25 mdr. imellem dem, saa storebror vil være/er færdig med at bruge mange af tingene naar betten kommer 

Saa tror vi tager det lidt som det kommer, og holder tilbage til at købe ind, i hvert fald til vi forhbentlig kan se kønnet til MD 

Men en ting vi er ret enige om at vi skal ha kødt, er en kravlegaard til den lille, saa den kan faa lidt fred fra storebrors pilfingre 

Anmeld

21. oktober 2012

M (:

Frøken J. skriver:

Nej den er der ikke. Har lagt mærke til kun nogen af mine debatter ligger der, ikke alle :s

Ej, det lyder da mystisk! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.