IVF - Hvordan gør du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

Susan1978

Du må ha en hemmelighed i ærmet..

DU bliver mindre og mindre... (dyb midsundelig), du har tid til at få dyrket en masse fed motion og du har tid til lege og sjove ting med ungerne og du har tid til at være aktiv husmor og du har tid til at være på baby.dk.... Jeg formår virkelig intet af det.. 

har du flere timer i døgnet end jeg eller sover du bare ikke? er du på en slags dope kaldet
"uovertruffenoverskudslækkermor dope" 

nå men alt i alt... vil jeg bare sige at jeg midsunder din måde at vise dine fightermum stil..

Susan som bare blir større og mindre aktiv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Kaufie

Ja, del ud af din hemmelighed...

Mette, der også bukker sig i støvet.....

Anmeld

28. maj 2009

ivfmarie

Nårrhh.. hvor sødt

Jamen jeg knokler bare derudaf... Men jeg har jo kun en 35 timers arbejdsuge, og har kun 5 minutter på job, så jeg er aldrig hjemme senere end kl 16 - det giver lidt flere timer til at nå det hele. Desuden har jeg jo et par dages vagtfri efter min arbejdsweekend. Og når man nu er den onde mor, som sender ungerne i institution mens hun selv holder fri.. Tja, så kan man altså nå en masse af det huslige.

Og så er der jo det der med at det giver energi at bruge energi... Og det er sandt nok! Når jeg løber en tur eller træner med vovsen kl 20, så bliver energien lige boosted, og så er der højt humør og overskud til hjemlige sysler om aftenen.
Fjernsyn ser jeg stort set aldrig - det tager for meget af min tid. Når jeg sætter mig i fifaen, så er det for at sludre med jer!

Det er såmen ikke spor ikke spor overmenneskeligt, det er bare et spørgsmål om at prioritere - og i særdeleshed om at beskæftige sig med noget der giver godt humør!

Knus fra Marie - der lige nu tager en dejlig slapper med fodbad og Baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.