1990h skriver:
er sat til april 2013
hvad vil i anbefale af tøj? tænker også overtøj, har tænkt på de der heldragter/køre/flyverdragter?..og hue selvfølgelig..
men hvilke tøj købte i til de små som nyfødte og hvilke størrelser...?
jeg tænker man køber vel ikke kun body'er vel? de bruger vel også bukser og bluser som nyfødte?
Jeg ville ikke købe en fleecedragt du kommer ikke til at bruge den særlig længe. Så heller en lille uldtrøje og bomuldshue, de jo puttet godt ned i liften med dyne omkring sig.
jeg havde fået afvide af alle at jeg ikke skulle købe str.50 da de vokser hurtigt ud af det, så havde kun 3body og 2par leggins i str.50 resten var 56. min datter var 51cm lang og 3178gram hun brugte str.50 i 2mdr ca. gik derefter til 56 som hun for nylig er hoppet ud af hun er så næsten sprunget over i en 68 nu så har næsten ikke brugt 62.
Du skal os huske på at når baby lige er født er det rart for dig selv at have noget let praktisk tøj som langærmet body og små bomuldsbukser. evt med fødder i så du ikke skal tænke på om baby smider strømperne hele tidne.
Men køb lidt til starten også se når du har født så kan du bedre vudere hvad du har brug for i hvilke str. bare du har de vigtigeste ting. 
Anmeld