40+6 øget udflåd!! Normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Ønskebarnet12

Jeg har lagt mærke til at efter et par dage hvor jeg er gået over terminsdatoen, har jeg lagt mærke til at jeg tisser ekstrem meget og når jeg tørre mig, så drypper det og her de sidste 3 dage er der kommet sådan udflåd i runde knubber som haft lidt brunligt rødligt farve, er det normalt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Emily2012<3

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg har lagt mærke til at efter et par dage hvor jeg er gået over terminsdatoen, har jeg lagt mærke til at jeg tisser ekstrem meget og når jeg tørre mig, så drypper det og her de sidste 3 dage er der kommet sådan udflåd i runde knubber som haft lidt brunligt rødligt farve, er det normalt? 

Det kan være slimproppen..

Anmeld

21. oktober 2012

Ønskebarnet12

Emily2012<3 skriver:

Det kan være slimproppen..

Ihhhhhh søde! Der håber jeg 

Anmeld

21. oktober 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Ihhhhhh søde! Der håber jeg 

Sådan har jeg haft det siden uge 37... .... og massere af massere slim hver dag i lange tråde nærmest (undskyld detaljerne)... men Puh ! .. men det er da godt der er noget rødligt også søde! det kunne jo være begyndende tegn blødning 

Anmeld

21. oktober 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

Sådan har jeg haft det siden uge 37... .... og massere af massere slim hver dag i lange tråde nærmest (undskyld detaljerne)... men Puh ! .. men det er da godt der er noget rødligt også søde! det kunne jo være begyndende tegn blødning 

Haha søde du skal slet slet ikke undskylde, jeg kan godt tåle at høre om det

Mit er meget vand agtigt, nogle gange kan jeg godt være i tvivl om det er fostervand eller bare meget Vang agtigt udflåd, for når jeg tørre mig er det guld agtigt og nogle gange uden farve men så er der sådan kalk agtigt knubber i som er rødligt brunligt agtigt. Det ligner sådan tørt lim agtigt ( sådan lim stik man havde i skolen, til klister klippe ting) jeg er begyndt at få ondt ned over numsen, sådan mærkelig fornemmelse.. Håber sker noget snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.