Masig skriver:
Nårh ja de var da smarte.. er da sådan nogle bøtter vi skal have fat i 
Ja ved godt det med de tre uger, også derfor jeg siger han som sådan ikke er født for tidligt, men det er jo sådan lige på grænsen 
Vi giver Allomin (den syrnede), Nan var ikke godt for ham... Og laktulosen har også virket ok, men nu lader det til at de 2x5 ml om dagen bare ikke er nok, for han har ondt og har hård afføring, og springer ofte en dag over, og så får han jo rigtig ondt, så det lader til ikke at være nok mere, men jeg har det ikke så godt med at skulle give ham endnu mere...
Nu har jeg bestilt nogle bio gaia dråber, og vil se om de kan hjælpe ham, og ellers vil vi prøve zoneterapi, men virker de to ting heller ikke så ved jeg godt nok snart ikke hvad pokker vi gør altså...
Hejsa,
tillader mig lige at bryde ind med en kommentar

Vores datter er knapt 9 uger, og var også på allomin syrnet pga hård mave og forstoppelse. Efter at ha læst mange debatter omkring d-dråber, og forstoppelse. Valgte jeg for en uge at tage dem fra hende, for at se om det hjalp.
Det gjorde det i den grad, hun fik daglig afføring, som hun selv kunne komme af med, hun bleve mere veltilfreds fordi hun ikke skulle bøvle med mavekneb og ubehag i mavsen. Nu har jeg købt "Arctic D-cod liver oil" som skulle være noget af det reneste, og ikke genere i maven.
Min store datter på 3 år, havde ingen problemer med almindelige d-dråber, men hvis man har et barn med sart mave, så er min erfaring efterhånden at de d-dråber ikke gør det meget nemmere, pga kokosolien der er tilsat!
Bare lige et lille forslag, hvis i bøvler meget med hans lille mave.

Og for lige at vende tilbage til dit emne, så gør vi det at vi fylder kogt vand på flasker, og sætter på køl, når sulten så melder sig, så tager vi en flaske ud, varmer op i mikroen, og tilsætter den portion mme der skal i, fra en af de smarte doseringsbeholdere, som ikke er til at undvære. og så har hun mad på under 1 minut