michelledam skriver:
Jo det skal de. Vi gjorde det så længe isabella var på flaske. Hun gad ikke flasken mere da hun bar 7 mdr. For mme er meget baktierefremkaldende. Så jeg ville stadig koge dem. For at være på een sikre side. Jeg synes ikke det kræver ret meget lige at gøre. Forstår ikke folk der synes det er så besværligt med flaskerne. Jeg ammede den første mdr af isabellas liv. Havde ikke nok til hende derfor kom hun på flaske. Og må indrømme at jeg var mere glad for at give flaske end at amme. Og synes det er ligeså nemt. Men isabella var også ligeglad med om en brik færdig mme var lunken eller varm.så vi behøvede ikke at varme når vi var ude. Det var kun det vi selv skulle blande hun ikke ville have lunken eller kold. 
Jeg tænkte også at sterilisere for at være helt sikker.. Vi har jo sådan en sterilisator til det, eneste problem er bare at den ikke kan tage de helt store flasker, så når han skal derop får vi et problem.. Så må vi have fat i en større... Vi har MEGET kalk i vandet og flaskerne bliver helt hvide og får sådan en træls kalkbelægning hvis vi bare koger dem i gryde nemlig... Så lige med det, ville være det nemmere hvis man ikke behøvede sterilisere.. men ellers synes jeg heller ikke det er et problem overhovedet...
Her gik amningen rigtig dårligt helt fra start, han ville slet ikke tage fat og det tog en krig at få bare et par ml i ham, og så skulle han alligevel have flaske bagefter og der skulle malkes ud og det hele... og så faldt produktionen bare... Så jeg synes helt klart også det er nemmere med flaske, og fordelen er jo at så kan faren også være med 
Vi kan så ikke bruge brik da han skal have grøn allomin pga maveproblemer, og det fås ikke på brik, men han er heller ikke sart med om det er halvkoldt eller de der 37 grader... Bare det ikke er iskoldt eller for varmt jo...
Anmeld