Mon jeg er gravid!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej alle.

Mig og min kæreste har prøvet at få vores ønsket graviditet i godt 3 måneder. Normalt får jeg men menstration torsdag eller fredag det er lidt forskelligt jeg skulle så have haft det her i torsdag fredags men har stadig ikke fået det. Nu har jeg morgen kvalme men også kvalme hen af dagen, jeg synes jeg render på tishuset konstant! og så har jeg fået en underlig lyst for mad. plus jeg mærker en smule ondt i min mave som ikke føles som mens smerter. 

Min hund ligger konstant op af mig! ved ikke om det har noget at sige.

Tror i jeg er gravid? Vi håber så meget at jeg er! Ved godt i bare vil skrive tag en test! men jeg ville lige høre hvad i tror? så i måske kan berolige mig lidt

Knus mig og min kæreste! <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

naomi

Det kunne da i hvert falde godt lyde som symptomer på en graviditet

for at den er der.. og skynd dig nu at tage en test så vi kan få svar

Anmeld

20. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ja jeg håber virkelig den er der nu! Ved bare ikke om jeg vil købe en og se eller om jeg vil gå til lægen, hvad synes i er bedst?

Anmeld

20. oktober 2012

naomi

Anonym skriver:

Ja jeg håber virkelig den er der nu! Ved bare ikke om jeg vil købe en og se eller om jeg vil gå til lægen, hvad synes i er bedst?

jeg vil sige det kommer an på om du vil være alene når du får svaret.. jeg kan helt klart bedst li at være alene/sammen med manden.. så kan man reagere lige så vildt og voldsomt som manvil 

Anmeld

20. oktober 2012

Kief31

hvis du køber en test kan du få svar i dag.. Hos lægen får du måske først en tid i løbet af næste uge..

Anmeld

20. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hehe okay måske jeg skulle prøve på den måde så hehe

Anmeld

21. oktober 2012

MissMona

Anonym skriver:

Hehe okay måske jeg skulle prøve på den måde så hehe

Iiiih, hvor er det spændende. Sikke en masse Junibørn der bliver lavet lige for tiden

for at den er der!

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hehe ja det er rigtig håber virkelig den er der! <3

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

jeg blev jo bedt om at skrive pen opdate, jeg var ved lægen idag og fik lavet en urin prøve der var positiv uden tvivl! Jeg kom med en og så min prøve og den var klart positiv kan ikk være mere glad en jeg er nu! Glæder mig sådan til at få en lille baby!!!!<3

Anmeld

25. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

jeg blev jo bedt om at skrive pen opdate, jeg var ved lægen idag og fik lavet en urin prøve der var positiv uden tvivl! Jeg kom med en og så min prøve og den var klart positiv kan ikk være mere glad en jeg er nu! Glæder mig sådan til at få en lille baby!!!!<3

Tillykke!

Sjovt det med hunden.- Jeg har også prøvet, at være gravid (uden at vide det endnu), hvor min mors kat skiftevis hvæsede og bare sad mjavende og gloede på mig. Virkelig sjovt med de dyr. Sådan havde hun aldrig gjort før, den lille kat.

Dejligt, du kunne få en positiv urintest, nu hvor hundetesten jo ikke  er så videnskabelig trods alt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.