Babyhue søges, kan du hjælpe? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. oktober 2012

2babygirls

DreamChild skriver:

Nej jeg skal ikke føde hjemme.

Det viste jeg ikke. Men det er vel ikke sikkert at det er sådan på alle sygehuse eller er det?

Er der nogen der ved om man får en sød lille hue på viborg sygehus?

For så er der jo ingen grund til at købe en selv

Jeg kunne næsten ikke forstille mig at der ikke var et plejehjem eller andet som ikk har strikket huer til de små.

Men ellers så køb en eller to i hm, for det er vigtig og rart for baby at holde hovedet varmt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Mother-love

DreamChild skriver:

Nej jeg skal ikke føde hjemme.

Det viste jeg ikke. Men det er vel ikke sikkert at det er sådan på alle sygehuse eller er det?

Er der nogen der ved om man får en sød lille hue på viborg sygehus?

For så er der jo ingen grund til at købe en selv

Det har de. Har et vennepar der lige har født på viborg for 3 uger siden. Og der fik deres datter en lille hue på. Men tror jeg også de gør alle steder.

Anmeld

21. oktober 2012

DreamChild

Det har de. Har et vennepar der lige har født på viborg for 3 uger siden. Og der fik deres datter en lille hue på. Men tror jeg også de gør alle steder.

Troede nok bare at det var en sok der var bundet en knude på, som de bruger til hue, og det syntes jeg ikke at han skulle have på

Jamen så er problemet jo løst, når han godt kan få en "rigtig" hue på sygehuset

Anmeld

21. oktober 2012

Fenja09

DreamChild skriver:

Hejsa.

Jeg leder med lys og lygte efter en lille hue som en nyfødt baby vil kunne passe - men har virkelig svært ved at finde en.

Er der nogen der kan hjælpe mig?

Vil gerne have en lille hue, som babyen kan få på efter fødslen - der skal ikke være snore (til at binde under hagen) og så må den jo gerne være sød og ikke bare standard hvid. Gerne i en babyblå farve, men det er ikke et must

Som en anden skriver så fik vi også en strikket hue, men først da vi kom på patient hotel. Tror de fleste hospitaler har "damer" til at strikke huer til nyfødte  Og ellers så har H&M nogle til helt spæde uden snore, både til piger, drenge og neutralt. Min datter havde to - en i hvid med lyserøde striber og en helt lyserød. Tror vi gav 30 kr for 2 stk.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.