Babyhue søges, kan du hjælpe? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.659 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

DreamChild

Hejsa.

Jeg leder med lys og lygte efter en lille hue som en nyfødt baby vil kunne passe - men har virkelig svært ved at finde en.

Er der nogen der kan hjælpe mig?

Vil gerne have en lille hue, som babyen kan få på efter fødslen - der skal ikke være snore (til at binde under hagen) og så må den jo gerne være sød og ikke bare standard hvid. Gerne i en babyblå farve, men det er ikke et must

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

dianaogtino

DreamChild skriver:

Hejsa.

Jeg leder med lys og lygte efter en lille hue som en nyfødt baby vil kunne passe - men har virkelig svært ved at finde en.

Vil gerne have en lille hue, som babyen kan få på efter fødslen - der skal ikke være snore (til at binde under hagen) og så må den jo gerne være sød og ikke bare standard hvid. Gerne i en babyblå farve, men det er ikke et must

har du kigget i h&m ? de har sådan et ''new born'' sæt hvor der er en sød lille hue også

Anmeld

20. oktober 2012

DreamChild

Nej det har jeg ikke, men vil da lige tjekke det ud

Anmeld

21. oktober 2012

Leonora

Jeg syr små elefant huer i tyndt bommuld og jeg synes de er geniale til de helt små. De sidder tæt til hovedet og dækker også halsen og bryst og uden snore til at binde

Kan sende dig et billed hvis du vil have det

Go søndag

Anmeld

21. oktober 2012

DreamChild

Leonora skriver:

Jeg syr små elefant huer i tyndt bommuld og jeg synes de er geniale til de helt små. De sidder tæt til hovedet og dækker også halsen og bryst og uden snore til at binde

Kan sende dig et billed hvis du vil have det

Go søndag

Det jeg søger er ikke en elafanthue, men en lille hue som sønnike kan få på når han er blevet født og imens vi ligger på sygehuset.

Men tak for tilbudet

Anmeld

21. oktober 2012

kekp

DreamChild skriver:

Hejsa.

Hej.

Jeg brugte sådan nogle små tynde huer som du beskriver, nemlig uden snore eller noget.

Jeg har to liggende hvis det er, den ene er hvid og gråstribet. Den anden er hvid med forskelligfarvede striber. De er næsten ikke brugt og ser ud som nye. Hvis du vil kan du få dem til 40 kr incl porto?

Anmeld

21. oktober 2012

DreamChild

Hej.

Jeg brugte sådan nogle små tynde huer som du beskriver, nemlig uden snore eller noget.

Jeg har to liggende hvis det er, den ene er hvid og gråstribet. Den anden er hvid med forskelligfarvede striber. De er næsten ikke brugt og ser ud som nye. Hvis du vil kan du få dem til 40 kr incl porto?

Jeg har lidt kig på dem de har ved h&m og de koster kun 30 kr for 2.
Så det kan bedre betale sig at købe dem der.

Syntes det er mærkeligt at det skal være så svært at finde noget i babyblå, men sådan skal det åbenbart være.

Men tak for tilbudet

Elias

Anmeld

21. oktober 2012

kekp

DreamChild skriver:

Jeg har lidt kig på dem de har ved h&m og de koster kun 30 kr for 2.
Så det kan bedre betale sig at købe dem der.

Syntes det er mærkeligt at det skal være så svært at finde noget i babyblå, men sådan skal det åbenbart være.

Men tak for tilbudet

Elias

Nå for søren ja det kan da langt bedre betale sig så

Skønt navn i øvrigt... det hedder min søn også

Anmeld

21. oktober 2012

2babygirls

DreamChild skriver:

Hejsa.

Skal du føde hjemme ??

For ellers kender jeg ikke til et sygehus hvor der ikke er en strikket nuttet hue klar, som baby må få!!!

Vores datter har fået en fin lyserød/hvid hue og den har vi da gemt i hendes kasse.

Anmeld

21. oktober 2012

DreamChild

Skal du føde hjemme ??

For ellers kender jeg ikke til et sygehus hvor der ikke er en strikket nuttet hue klar, som baby må få!!!

Vores datter har fået en fin lyserød/hvid hue og den har vi da gemt i hendes kasse.

Nej jeg skal ikke føde hjemme.

Det viste jeg ikke. Men det er vel ikke sikkert at det er sådan på alle sygehuse eller er det?

Er der nogen der ved om man får en sød lille hue på viborg sygehus?

For så er der jo ingen grund til at købe en selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.