Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lullaby skriver: Hvis du gerne vil have at den poser og så ikke sidder til over måsen så ville jeg anbefale en large
Hvis du gerne vil have at den poser og så ikke sidder til over måsen så ville jeg anbefale en large
Tror du ikke den bliver for lang ??
hvilken mærke er de, måske jeg kan Google str anvisninger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bøllen skriver: Tror du ikke den bliver for lang ?? hvilken mærke er de, måske jeg kan Google str anvisninger
Den er rimelig lang men har selv en i str large og er 160 cm Altså numsen sidder langt nede men det er vist modellen ifølge eksperterne. Det er en Malaika
Lullaby skriver: Den er rimelig lang men har selv en i str large og er 160 cm Altså numsen sidder langt nede men det er vist modellen ifølge eksperterne. Det er en Malaika
Ok bum bum . Åh det er svært .. Ser lige om jeg kan Google mig nogle mål.
Tror bare at en medium vil sidde for tæt på numsen men hvis du gerne vil have en der sidder tæt så er det en medium du skal have
Lullaby skriver: De er tykke. Vil du gerne have at den poser eller er den sidder til?
De er tykke. Vil du gerne have at den poser eller er den sidder til?
altså de poser jo altid
de skal jo ik sidde helt tæt til kroppen
blankholm skriver: altså de poser jo altid de skal jo ik sidde helt tæt til kroppen
Nej men mere om den skal være helt poset sådan så, at man slet ikke kan se kroppen eller om den skal være mere tæt så man godt kan ane kropstypen
Lullaby skriver: Nej men mere om den skal være helt poset sådan så, at man slet ikke kan se kroppen eller om den skal være mere tæt så man godt kan ane kropstypen
åh det svært at sige når man ik har set dem på syns jeg
bor du i nærheden af kbh?
blankholm skriver: åh det svært at sige når man ik har set dem på syns jeg bor du i nærheden af kbh?
Nej desværre
Lullaby skriver: Nej desværre
øv så ka jeg ik prøve dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128