Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Disse sælges meget billigt til 300 kr pr stk + porto.
De er nye og i org. indpakning.
Jeg kan skaffe Small/medium/large og i farverne pink, sort og grå men det er ikke alle farver der er i alle str så skriv og hør ad.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åh, jeg kunne så godt tænke mig sådan én, men er en pluspige, og har desværre ikke set dem i xl, dog synes jeg de ser ret store ud...
Min datter har en, og det ser så hyggeligt ud at dase i sådan en sag
Åh, jeg kunne så godt tænke mig sådan én, men er en pluspige, og har desværre ikke set dem i xl, dog synes jeg de ser ret store ud... Min datter har en, og det ser så hyggeligt ud at dase i sådan en sag
Jeg kan godt skaffe en i creme str. xl?
Lullaby skriver: Jeg kan godt skaffe en i creme str. xl?
Skulle nok være sort, hvis det skulle være... Men skal have dig i tankerne, hvis jeg bestemmer mig
Det ville være det ultimative hyggetøj for mig, hi hi....
Lullaby skriver: Disse sælges meget billigt til 300 kr pr stk + porto. De er nye og i org. indpakning. Jeg kan skaffe Small/medium/large og i farverne pink, sort og grå men det er ikke alle farver der er i alle str så skriv og hør ad.
Jeg kunne godt være interesseret i en sort måske, er de tykke i stoffet eller meget tynde?
og er 174 høj og bruger normalt 36 i bukser ? hva svare det til en S eller m?
hvordan er de i str ?
er nemlig ikke så høj men bred mås :-)
blankholm skriver: Jeg kunne godt være interesseret i en sort måske, er de tykke i stoffet eller meget tynde? og er 174 høj og bruger normalt 36 i bukser ? hva svare det til en S eller m?
De er tykke. Vil du gerne have at den poser eller er den sidder til?
bøllen skriver: hvordan er de i str ? er nemlig ikke så høj men bred mås :-)
Det er en poset udgave så de er rimelig store i det
Lullaby skriver: Det er en poset udgave så de er rimelig store i det
Og hvad str ville du anbefale . Er kun 160 høj men bred måset
bøllen skriver: Og hvad str ville du anbefale . Er kun 160 høj men bred måset
Hvis du gerne vil have at den poser og så ikke sidder til over måsen så ville jeg anbefale en large
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128