Acer aspire netbook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
529 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

Rikke, Liam & Linus

Acer aspire one ao751h 52BGw

Lækker lille netbook (11,3") med indbygget 3g modul, så der kan isættes SIM kort som internetforbindelse, hvis ikke der er WIFI i nærheden. Derudover er batteriet erstattet med et nyt 9 cellet, så batteritiden er 7-9 timer ved alm brug. Er installeret med Windows XP.

3 år gammel. 1000 kr. + eventuel porto.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

M&N

Rikke&Liam skriver:

Acer aspire one ao751h 52BGw

Lækker lille netbook (11,3") med indbygget 3g modul, så der kan isættes SIM kort som internetforbindelse, hvis ikke der er WIFI i nærheden. Derudover er batteriet erstattet med et nyt 9 cellet, så batteritiden er 7-9 timer ved alm brug. Er installeret med Windows XP.

3 år gammel. 1000 kr. + eventuel porto.

Er den installeret med Word osv?

Anmeld

19. oktober 2012

Rikke, Liam & Linus

BabyWish2012 <3 skriver:

Er den installeret med Word osv?

Det kan den sagtens komme til hvis du har behov for det. Den er i øvrigt genial til studiebrug, lille og handy 

Anmeld

19. oktober 2012

M&N

Rikke&Liam skriver:

Det kan den sagtens komme til hvis du har behov for det. Den er i øvrigt genial til studiebrug, lille og handy 

Ja det er lige præcis det.. Det er bare dyrt hvis jeg selv skal ud og købe det ved siden af ??

Det er en fantastisk lille smart computer, havde selv en, men min x trådte på den så den revnede på hele skærmen så den er ubrugelig, selvom den kun var 3-4 måneder gammel på daværende tidspunkt .. Det ville være for dyrt at reparere

Anmeld

19. oktober 2012

Rikke, Liam & Linus

BabyWish2012 <3 skriver:

Ja det er lige præcis det.. Det er bare dyrt hvis jeg selv skal ud og købe det ved siden af ??

Det er en fantastisk lille smart computer, havde selv en, men min x trådte på den så den revnede på hele skærmen så den er ubrugelig, selvom den kun var 3-4 måneder gammel på daværende tidspunkt .. Det ville være for dyrt at reparere

Ja, den er nemlig god. Er du interesseret. Hvor i landet bor du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.