Vind et vægttab!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

3rollinger

Lukasmor skriver:

Mange tak!
Jeg synes det går super fint! De første 5 dage tabte jeg mig 3 kg. og nu er det gået lidt i stå fordi jeg de sidste 2 dage har proppet mig med frikadeller og flæskesteg men så får den bare lige et skub igen

Kom du i gang med dit vægttab??

Rigtig flot!

Jeg skal paa laenge ventet toesetur idag med graesk restaurant og en maaassse mojitos, saa jeg har vaeret lidt standby indtil nu. Det sker ikke saa tit saa det skla nyder og der skal ikke spares paa hverken det ene eller det andet.  Paa mandag og frem havde jeg taenkt mig at forsoege mig med lidt slankning 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

lukasmor

3rollinger skriver:

Rigtig flot!

Jeg skal paa laenge ventet toesetur idag med graesk restaurant og en maaassse mojitos, saa jeg har vaeret lidt standby indtil nu. Det sker ikke saa tit saa det skla nyder og der skal ikke spares paa hverken det ene eller det andet.  Paa mandag og frem havde jeg taenkt mig at forsoege mig med lidt slankning 

Uha, det lyder ellers ikke dårligt!!
Rigtig god aften til jer!

Anmeld

19. oktober 2012

lukasmor

2½ time tilbage at deltage i

Anmeld

21. oktober 2012

Christina.78

Lukasmor skriver:

Tak for det!

Jo altså først havde skrevet i reglerne at man skulle kunne se ansigtet sammen med papiret på et andet billede men jeg var lidt bange for at det var "for" privat for nogen og valgte så at slettet den regel igen.

Jeg har i stedet valgt at stole på at folk ikke er så tarvelige og så holder jeg selvfølgelig også øje med om personen pludselig har tabt 5 kg på 1 dag

men er ihvertfald med på den

Anmeld

21. oktober 2012

lukasmor

Christina.78 skriver:

men er ihvertfald med på den

Har du sendt dit billede? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.