Vind et vægttab!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.235 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

lukasmor

Nu har jeg oprettet en konkurrence på min blog.
Da jeg selv blev spurgt hvordan det for mig ville være nemmere at tabe kg, svarede jeg: "Hvis der gik konkurrence i vægttabet".

Derfor har jeg nu valgt at hjælpe jer på vej med en vægttabskonkurrence

Som om vægttabet ikke er en lækker præmie i sig selv, så har iformkostdagbog.dk være så søde at sponsorere en ekstra præmie, da de syntes konkurrencen var en kanon idé!

Skal du være med i konkurrencen om at blive "den største taber" så læs mere om konkurrencen her: http://www.iwoman.dk/?p=1245

Tilmeldinger skal ske inden kl 23.00 i aften

Ha' en dejlig fredag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

lukasmor

OPsidasse med dig

Anmeld

19. oktober 2012

3rollinger

Tab og vind!!! Godt initiativ.

Hvordan gaar det med dit eget tab?

Anmeld

19. oktober 2012

Christina.78

Lyder som en fed ide...

men er du ikke bange for at folk snyder??

De kan jo sagtens få en vægt første gang og så finde andre der vejer mindre og få dem på vægten istedet og så tage billedet??

Anmeld

19. oktober 2012

Rosengreen

Fedt! Lige hvad jeg manglede for at få min motivation i top- en konkurrence  Jeg må se om jeg kan finde vægten frem fra flytterodet..

Anmeld

19. oktober 2012

lukasmor

3rollinger skriver:

Tab og vind!!! Godt initiativ.

Hvordan gaar det med dit eget tab?

Mange tak!
Jeg synes det går super fint! De første 5 dage tabte jeg mig 3 kg. og nu er det gået lidt i stå fordi jeg de sidste 2 dage har proppet mig med frikadeller og flæskesteg men så får den bare lige et skub igen

Kom du i gang med dit vægttab??

Anmeld

19. oktober 2012

lukasmor

Christina.78 skriver:

Lyder som en fed ide...

men er du ikke bange for at folk snyder??

De kan jo sagtens få en vægt første gang og så finde andre der vejer mindre og få dem på vægten istedet og så tage billedet??

Tak for det!

Jo altså først havde skrevet i reglerne at man skulle kunne se ansigtet sammen med papiret på et andet billede men jeg var lidt bange for at det var "for" privat for nogen og valgte så at slettet den regel igen.

Jeg har i stedet valgt at stole på at folk ikke er så tarvelige og så holder jeg selvfølgelig også øje med om personen pludselig har tabt 5 kg på 1 dag

Anmeld

19. oktober 2012

lukasmor

Rosengreen skriver:

Fedt! Lige hvad jeg manglede for at få min motivation i top- en konkurrence  Jeg må se om jeg kan finde vægten frem fra flytterodet..

Kanon!

Jeg kender det nemlig selv! Det ER altså sjovere når der går konkurrence i den!

Anmeld

19. oktober 2012

Kay

så er min vægt sendt

Anmeld

19. oktober 2012

lukasmor

Kay skriver:

så er min vægt sendt

Kigger med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.