Bader I med jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

Tynen

Har lige smidt en lille debat på Øffen 
 Ved jo at det ikke er alle der kigger med derinde, så smider lige et link hvis I skulle have lyst til at svare

https://www.baby.dk/debat/19603/ordet-er-frit/bader-i-med-jeres-boern.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Sweet1978

Ja det gør jeg af og til men synes det er besværligt for hvis jeg går ud for at tørre mig stiger de straks ud af vandet, og jeg gider ikke stå og dryppe mens jeg tørrer og giver dem tøj på.

Anmeld

28. maj 2009

Muffinmus

JA- William er næsten altid i karbad mens vi står ved siden af i bruseren...lidt bøvlet at rette vandet væk fra ham for der er jo ikke meget plads derinde, men det kan lade sig gøre:-)
Vic kommer endnu i bad for sig selv, indtil hun selv kan side..så gør vi nok det samme med hende.

Anmeld

28. maj 2009

Nadi

Oliver har fået brusebad i laaang tid, det blev simpelthen noget vandpjaskeri tilsidst i badekaret, og så gider han det ikke rigtig. Men der er stort set en af os med ham i bad, jeg synes det er super hyggeligt
Vi kan sagtens bruge ½ time på det!!

Vi gør det, at den der ikke har ham med i bad, tørre ham og giver ham tøj på.

Anmeld

28. maj 2009

Kaufie

Jeg bader helst om morgenen - og min mand efter arbejde inden han henter William - så her ryger drengen for det meste i karbad med en af os siddende på kanten ind til brusenichen.

Men han kommer af og til med i brusebad - mest med sin far - for jeg elsker meget varmt vand og nyder den stund for mig selv.  Men det er mig, der har ham med i bad i svømmeren.....

Anmeld

28. maj 2009

ivfmarie

Jep. Om der så er en eller to unger mens vi bade er lidt forskelligt. Og tit er det da også bare ungerne i hver deres spand i vore brusekabine. Vi har desværre ikke så stor en kabine, men de hersens spande kan der faktisk stå to af, og så kan der godt stå en voksen og bade samtidig med.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2009

ivfmarie

ivfmarie skriver:

Jep. Om der så er en eller to unger mens vi bade er lidt forskelligt. Og tit er det da også bare ungerne i hver deres spand i vore brusekabine. Vi har desværre ikke så stor en kabine, men de hersens spande kan der faktisk stå to af, og så kan der godt stå en voksen og bade samtidig med.

Nårh ja... det kunne I jo også have set på profilen... Dooh!

Anmeld

28. maj 2009

Grynt

jeg har Freja med i bad hver morgen. Hun sidder i sit badekar mens jeg står under bruseren. Aske bader om aftnen da han simpelthen driller sin søster for meget når de 2 sidder sammen i badekaret.

Anmeld

28. maj 2009

heaven

her er et som regl Peter der har Lasse med i bad - det er noget de "har sammen", og det er et værre råberi, grineri og vandplaskeri de har gang i, men de hygger sig for vildt!!!

Jeg går i bad hver morgen, og der sidder Lasse i barnevognen imens (lige udenfor badeværelset, med døren åben) med en masse legrtøj....

Anmeld

28. maj 2009

ka li ja

ja her skiftes vi lidt til at ha dem med i bad. jeg gider ikke så tit for de snakker om tissekoner HELE TIDEN
og pejer...
ellers kommer dem i en stor balje vi har inde i bruseren. ve er nemlig heller ikke så heldige at ha kar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.