Tillykke Mikkelmusen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

BellaT

Forsinket tillykke!!

Håber du har haft en skøøøøøn dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

birgittemarie

Også forsinket tillykke herfra! Jeg håber, du har haft en dejlig dag efter du blev flaget i ansigtet i morges.

Knus og hurra fra Birgitte

Anmeld

29. maj 2009

Mikkelmusen

Tak skal i ha allesammen. Jo dagen gik okay, jeg fik sovet en del og ellers bare slappet af. Idag skal vi ud og spise og i biffen, bare mig og manden. Dejligt med lidt kæreste-tid.

Så må vi bare håbe jeg ikke går i fødsel under filmen

Anmeld

29. maj 2009

Mie A

Et forsinket Tillykke med dagen igår. Håber at I får en hyggelig aften i dag.

Anmeld

29. maj 2009

ivfmarie

Mikkelmusen skriver:

Tak skal i ha allesammen. Jo dagen gik okay, jeg fik sovet en del og ellers bare slappet af. Idag skal vi ud og spise og i biffen, bare mig og manden. Dejligt med lidt kæreste-tid.

Så må vi bare håbe jeg ikke går i fødsel under filmen

Man kan skam sagtens gå i biffen selvom det hele er startet!
Jag sad skam troligt i allew 3 timer og 16 minutter og så Die Hard 4,0 efter vandet var gået!

Bonusinfo (og advarsel til brugere af BioCity i Aalborg): Da jeg rejste mig igen efter filmen kom der lige et megaskvulp vand mere.. jo jo ned ad benet, ned i sandalen og ud på gulvet i en fin lille sø ...

Marie

Anmeld

29. maj 2009

Mikkelmusen

ivfmarie skriver:

Man kan skam sagtens gå i biffen selvom det hele er startet!
Jag sad skam troligt i allew 3 timer og 16 minutter og så Die Hard 4,0 efter vandet var gået!

Bonusinfo (og advarsel til brugere af BioCity i Aalborg): Da jeg rejste mig igen efter filmen kom der lige et megaskvulp vand mere.. jo jo ned ad benet, ned i sandalen og ud på gulvet i en fin lille sø ...

Marie

Ha ha hvor godt. Jo men hvis jeg nu starter med veer, er det ikke sikkert jeg gider sidde derinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.