Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mikkelmusen skriver:Tak skal i ha allesammen. Jo dagen gik okay, jeg fik sovet en del og ellers bare slappet af. Idag skal vi ud og spise og i biffen, bare mig og manden. Dejligt med lidt kæreste-tid. Så må vi bare håbe jeg ikke går i fødsel under filmen
Man kan skam sagtens gå i biffen selvom det hele er startet!Jag sad skam troligt i allew 3 timer og 16 minutter og så Die Hard 4,0 efter vandet var gået!Bonusinfo (og advarsel til brugere af BioCity i Aalborg): Da jeg rejste mig igen efter filmen kom der lige et megaskvulp vand mere.. jo jo ned ad benet, ned i sandalen og ud på gulvet i en fin lille sø ...Marie
ivfmarie skriver: Man kan skam sagtens gå i biffen selvom det hele er startet!Jag sad skam troligt i allew 3 timer og 16 minutter og så Die Hard 4,0 efter vandet var gået!Bonusinfo (og advarsel til brugere af BioCity i Aalborg): Da jeg rejste mig igen efter filmen kom der lige et megaskvulp vand mere.. jo jo ned ad benet, ned i sandalen og ud på gulvet i en fin lille sø ...Marie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128