svangreklinikken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hejsa
Håber nogen kan komme med deres oplevelser.... Jeg skal muligvis indlægges på svangreklinikken, OUH, og vil gerne høre om der er nogen der kan fortælle om deres oplevelser der? Hvordan er atmosfæren?, travlhed, fleresengsstuer, personaleressourcer mm....
Åh har virkelig ikke mod på det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

n00b 2.0

En god veninde har født tre gange på ouh, og hun har ikke haft noget at klage over, ved jeg. Hun har ligget på flersengs den første gang, hvis jeg husker rigtigt. Ved den sidste havde baby væske i lungerne og blev taget med på neonatal. Min veninde selv skulle desværre på en anden afdeling.

Håber, at det kan hjælpe dig lidt videre...

Anmeld

18. oktober 2012

n00b 2.0

En god veninde har født tre gange på ouh, og hun har ikke haft noget at klage over, ved jeg. Hun har ligget på flersengs den første gang, hvis jeg husker rigtigt. Ved den sidste havde baby væske i lungerne og blev taget med på neonatal. Min veninde selv skulle desværre på en anden afdeling.

Anmeld

19. oktober 2012

Anonym trådstarter

Andre?

Anmeld

19. oktober 2012

Anonym trådstarter

n00b skriver:

Tak for svar. Dejligt hun havde gode oplevelser.... Følte hun der var nok tid til hende? Åh håber bare jeg slipper....

Anmeld

19. oktober 2012

annekl

Jeg har været indlagt der. Jeg lå på en enmandsstue, men tror også der er flersengs-stuer.

Personalet er virkelig søde, og de tager sig god tid til en. Man har en fast sygeplejerske så vidt det er muligt.

Jeg har i hvert fald kun kæmpe ros til dem på svangreafdelingen

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

annekl skriver:

Jeg har været indlagt der. Jeg lå på en enmandsstue, men tror også der er flersengs-stuer.

Personalet er virkelig søde, og de tager sig god tid til en. Man har en fast sygeplejerske så vidt det er muligt.

Jeg har i hvert fald kun kæmpe ros til dem på svangreafdelingen

TUsinde tak for svaret, Dejlit du ville svare! Og Dejlit du havde gode oplevelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.