mens smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.702 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. januar 2008

SaNiNa

Jeg har få første gang siden jeg stoppede med min p-piller (for 3måneder siden) fået min mens, og har de ledeste smerter og vil helst bare ligge under dyen i den samme stilling.

Så jeg vil bare lige hører om I andre osse fik mere ondt da i stoppede på p-pillerne?

Hilsen Sanne som ligger under dynen med varme tæppet på fuld tryk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2008

Mie A

Uha... stakkels dig... :(
Har desværre ikke noget svar til dig.

Ville bare lige ønske dig god bedring... hvor er det til tider træls at være kvinde :(

Knus Mie

Anmeld

7. januar 2008

SaNiNa

Til Mie Albrecht

Mange tak.

Ja samtider ville jeg ønske jeg ikke var kvinde som feks. Idag;) men alligevel er nu glad for at være kvinde

Kuns Sanne

Anmeld

7. januar 2008

Mie A

Hej igen...
Hvad blev konklusionen efter din skanning... da du har fået din menstration... kan jeg jo gætte mig til at du ikke er gravid :(

Mærkeligt med positive test - og en blodprøve der siger noget andet.
Håber at det snart vil lykkedes for jer... Er selv i gang med at prøve at få en mere... men har stadigvæk ikke fået min menstration siden vi fik vores dreng. Det er første gang i mit liv, at jeg glæder mig til at den kommer... Hvis den skal blive væk, så skal det kun være på grund af, at jeg ER gravid!!

Knus Mie

Anmeld

7. januar 2008

SaNiNa

Der var ikke noget at se på scanningen så de kunne ikke gøre mere. og da jeg har fået min menstration er jeg jo sikker på jeg ikke er gravid desværre:'( Så nu vi på den igen, men det skal nok lykkes på et tidspunkt, forhåbeligt snart Kommer nok aldrig til at stole på testene igen... Kuns Sanne ps. de har stadig ikke fundet ud af hvorfor testene var positiv

Anmeld

7. januar 2008

Truttenberg

Jeg har altid lidt meget af Mens smerter ... Men jeg har nu ved min sidste mens brugt det der hedder en Mooncup .. (Det er sådan en lille gummi plastik kop man sätter op. Det har taget mange (Virkelig mange) af mine mens smerter .. Så ikke nok med at den opsamler blodet = minus bind og tampax .. Så har den også nästen gjort mig smertefri :)

Og så skal den kun skiftes hver 6-8 time (Alt efter hvor meget man blöder)

Og nej jeg får ikke procenter for reklamen, er bare meget begejstret ;)

Anmeld

7. januar 2008

Doktor Doolittle

Nej hvor vildt Camilla, den vil jeg da også abonnere på. Er den fra apoteket?
Jeg fik helt klart flere mens smerter første gang jeg stoppede med p-piller, også da jeg mellem Theodor og William havde alm spiral. Nu har jeg hormon-spiral og minus smerter igen, dejligt ;)
God bedring din stakkel.
Knus Tina

Anmeld

7. januar 2008

Truttenberg

Pröv at google Mooncup ... Den fåes i 2 störrelse A= over 30 eller vaginal födsel eller B= Under 30 uden vaginal födsel :)

Den er blöd og föjelig og nem at få op .. Den danner ligesom et vacum deroppe sådan at det altså tager märkbart meget af smerterne .. Genial opfindelse og så koster den kun 270 kr og er for mit vedkommende tjent ind efter 2 mens. (Da jeg blöder meget og måske skifte bind rigtig rigtig mange gange :)

Og så må/kan man sove med den ;) Og genial hvis man ofte lider af svamp pga. bind og div. :)

Anmeld

7. januar 2008

Doktor Doolittle

TAK :D det vil jeg undersøge.
Knus Tina

Anmeld

7. januar 2008

sbs78

hej jeg har set den, og den skulle være pisse god. den jeg så hed diva cup, men kært barn mange navne;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.