Scanning ? Hvor jeg vil være 6+5:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hjælp jeg skal scannings på onsdag hvor jeg er 6+5 men det skal jo være en indvendig scanning har aldrig prøvet det så ville høre hvordan det enlig forgår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hjælp jeg skal scannings på onsdag hvor jeg er 6+5 men det skal jo være en indvendig scanning har aldrig prøvet det så ville høre hvordan det enlig forgår?

det foregår sommen bare ved du ligger dig på briksen, spreder benen og så kommer der en scanner (som bare ligner en laang dildo) op og scanner

på trods af jeg altid har HADET gynækologiske undersøgelser, synes jeg faktisk ikke en invendigscanning er gal, men det nok fordi man har fokus et helt andet sted

Anmeld

18. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det foregår sommen bare ved du ligger dig på briksen, spreder benen og så kommer der en scanner (som bare ligner en laang dildo) op og scanner

på trods af jeg altid har HADET gynækologiske undersøgelser, synes jeg faktisk ikke en invendigscanning er gal, men det nok fordi man har fokus et helt andet sted

Hehe tak

Anmeld

18. oktober 2012

Miss BananaHammock

Husk fyldt blære.. eller det skulle jeg ihvertfald altid.

Anmeld

18. oktober 2012

Miss Kat

Husk fyldt blære.. eller det skulle jeg ihvertfald altid.

Er det ikke kun hvis det er en udvendig scanning? Ikke at jeg ved det, jeg er bare ikke blevet bedt om at have det til mine indvendige scanninger.

Til TS: Yeps, som FrkZier så malerisk formulerer det.... en stor dildo...  Bare prøv at fokusere på at du skal se din baby og slappe af i underlivet.

Anmeld

18. oktober 2012

Miss BananaHammock

Miss Kat skriver:

Er det ikke kun hvis det er en udvendig scanning? Ikke at jeg ved det, jeg er bare ikke blevet bedt om at have det til mine indvendige scanninger.

Til TS: Yeps, som FrkZier så malerisk formulerer det.... en stor dildo... Der er ikke noget at gøre ved det, bare prøv at fokusere på at du skal se din baby og slappe af i underlivet.

det kan egentlig godt være... og til ÆO og Inseminering... jeg blander det vist lidt sammen

Anmeld

18. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Til TS: Yeps, som FrkZier så malerisk formulerer det.... en stor dildo...  Bare prøv at fokusere på at du skal se din baby og slappe af i underlivet.

Så den med min søn men heldigvis ku de se ham uden på
Maven den gang men ved den her gang slipper jeg ikk hehe

Anmeld

18. oktober 2012

Miss Kat

Miss BananaHammock skriver:

det kan egentlig godt være... og til ÆO og Inseminering... jeg blander det vist lidt sammen

Haha fair nok. Ville bare næsten være synd for TS hvis hun gik og holdte sig uden grund.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.