Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så nåede jeg endelig den 2. vigtige milepæl, og jeg har det bare fantastisk!
Dog havde jeg krise igår, havde spist rejer, og det skal jeg bare IKKE gøre - Men så ved jeg da, at det skal jeg holde mig fra
På onsdag d. 24. oktober skal vi til MD scanning også håber jeg at vi kan se hvilken tutfis jeg gemmer i maven
Det er så småt begyndt at gå op for mig, at jeg faktisk ER gravid og faktisk SKAL være mor til marts, selvom det stadig er lidt underligt - men jeg glææææææder mig nu alligevel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med milepælen ja det fantastisk at bære på et lille nyt liv under sit hjerte jeg er ved at nå min næste milepæl osse som er 35+0 med lillesøster underligt at jeg er så længe henne på denne tidspunkt for mine to andre børn er begge fra marts. 4-3/07 & 10-3/10Pøj pøj med md scanningen. Glæder mig til at høre om detKnus Tanja 32+0
frk andreasen skriver: Tillykke med milepælen ja det fantastisk at bære på et lille nyt liv under sit hjerte jeg er ved at nå min næste milepæl osse som er 35+0 med lillesøster underligt at jeg er så længe henne på denne tidspunkt for mine to andre børn er begge fra marts. 4-3/07 & 10-3/10Pøj pøj med md scanningen. Glæder mig til at høre om detKnus Tanja 32+0
Ja det er lidt spøjst, at de ikke alle tre kommer "samtidig"
Især når de to andre har lagt så tæt på hinanden
Der skal nok komme update efter MD
RikkeThygesen skriver: Så nåede jeg endelig den 2. vigtige milepæl, og jeg har det bare fantastisk! Dog havde jeg krise igår, havde spist rejer, og det skal jeg bare IKKE gøre - Men så ved jeg da, at det skal jeg holde mig fra På onsdag d. 24. oktober skal vi til MD scanning også håber jeg at vi kan se hvilken tutfis jeg gemmer i maven Det er så småt begyndt at gå op for mig, at jeg faktisk ER gravid og faktisk SKAL være mor til marts, selvom det stadig er lidt underligt - men jeg glææææææder mig nu alligevel
Tillykke med det, og håber i får en rigtig go MD på onsdag
Akmese skriver: Tillykke med det, og håber i får en rigtig go MD på onsdag
Mange tak
Er helt vildt spændt
God fornøjelse til scanning - det er bare en kæmpe oplevelse
RikkeThygesen skriver: Mange tak Er helt vildt spændt
Det kan jeg godt forstå !! det er da en stoooor dag !!
Akmese skriver: Det kan jeg godt forstå !! det er da en stoooor dag !!
Heeeeeelt vildt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128